Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1072 van 1260 EersteEerste ... 725729721022106210701071107210731074108211221172 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.711 t/m 10.720 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht
    Vette collectie man! Ja, ik miste de J45 al!
    Bedoel je deze?

Let wel, ook dit is niet de beste foto. Bovendien lijkt er een verkleuring in het houd te zitten door de donkere weerspiegeling van de gitaarkofferklep. Ik zal ook van Femme (ik heb mijn J-45 naar mijn dochtertje vernoemd) betere foto's maken binnenkort.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Bedoel je deze?

Let wel, ook dit is niet de beste foto. Bovendien lijkt er een verkleuring in het houd te zitten door de donkere weerspiegeling van de gitaarkofferklep. Ik zal ook van Femme (ik heb mijn J-45 naar mijn dochtertje vernoemd) betere foto's maken binnenkort.
    Jaah, mooi hoor! En wat ruiken die koffers van binnen goed hé!
    Trouwens, zijn die eindpinnen bij jou kunststof of been?
    heb een vaag verhaal gelezen over dat het veel uit schijnt te maken (?).
    Aan de andere kant lees ik wel meer vage verhalen hahaha
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

Bedoel je deze?

Wil je ALSJEBLIEFT meer foto's plaatsen van dit prachtexemplaar?!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Wil je ALSJEBLIEFT meer foto's plaatsen van dit prachtexemplaar?!
    Ik zal binnenkort proberen om nieuwe foto's te maken. Maar dat kan ik alleen met mijn iPhone en die zit zo vol dat ik nu niet eens meer een foto kan maken. Ik moet dus eerst mijn iPhone helemaal leegmaken voordat ik weer nieuwe foto's kan maken. Het punt is alleen dat dit al minstens een half jaar het geval is. Ik ben niet de snelste in die dingen. Maar ik ga het ECHT proberen, ok?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht
    Jaah, mooi hoor! En wat ruiken die koffers van binnen goed hé!
    Trouwens, zijn die eindpinnen bij jou kunststof of been?
    heb een vaag verhaal gelezen over dat het veel uit schijnt te maken (?).
    Aan de andere kant lees ik wel meer vage verhalen hahaha
    Volgens mij zijn ze van kunststof. Ik heb er nog geen nieuwe snaren opgezet sinds ik 'm heb. De snaren klinken nog steeds perfect!
    Maar zodra de snaren aan vervanging toe zijn zal ik kijken of ik er meteen benen pinnen bij koop. Maar misschien dat ebben ook niet zo'n beroerd idee is. Daar zal ik eerst wat meer info over moeten verzamelen. Ik heb namelijk geen idee wat de voor- en nadelen zijn van ebbenhout. Maar ik heb daar een zwak voor, omdat ik ook nog een Kalamazoo Sportmodel heb uit 1936 (die was ik nog vergeten). Die dingen werden gemaakt in de fabriek van Gibson. Hele leuke gitaar, maar helaas niet meer op te lappen. In ieder geval, dat ding had ebbenhouten pinnen die helaas spoorloos zijn verdwenen. Zonde! En je kunt van die chique pinnen van ebbenhout krijgen met perloid dots er in. Lijkt me goed staan. Tenslotte is ook de topkam donker.

Maar jongens, wat is die J-45 mooi om te zien. En een droom om te bespelen en (uiteraard) een meer dan fantastisch gebalanceerd geluid met heerlijk diepe bassen. Ik ben een tevreden mens, wat dat betreft.

Senior Member

Standaard

Jij hebt echt wel een hele toffe collectie man, dat wist ik helemaal niet!

Ja die J45 wist ik, en eigenlijk wist ik het ook wel een beetje van die dc, maar dat is erg lang geleden dat ik die gezien heb.
    En dan nog al die andere lekkertjes van gitaartjes .... want dat is het ... lekker lekker.

Senior Member

Standaard

Dank je, Henri. Ik ben er zelf ook uitermate content mee.

Senior Member

Standaard

Ik zal binnenkort proberen om nieuwe foto's te maken. Maar dat kan ik alleen met mijn iPhone en die zit zo vol dat ik nu niet eens meer een foto kan maken. Ik moet dus eerst mijn iPhone helemaal leegmaken voordat ik weer nieuwe foto's kan maken. Het punt is alleen dat dit al minstens een half jaar het geval is. Ik ben niet de snelste in die dingen. Maar ik ga het ECHT proberen, ok?
    Ik wacht met ongeduld Mario......

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soup Bekijk bericht
    Heb je die ES al lang? Is toch een nieuwe re-issue met de block inlays?
    Zelf heb ik hem ongveer 1,5 jaar. De gitaar zelf zou van 22 december 2010 moeten zijn.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Van die 63RI ES335 word ik ZEER onrustig... ONRUSTIG ZEG IK U!!!! (gelukkig dat er geen Bigsby op staat, of het hek was helemaal van de Volendam)
    Ben zelf aan het denken om een bigsby op mijne te zetten. Ziet er gewoon te geil uit !!
    Maar twijfel nog over de afwerking (de gaten die dan zichtbaar blijven..)

Senior Member

Standaard

Doe mij de strat met enkele humbucker en Kahler (?) brug maar. Hoog Jerry Cantrell gehalte!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten