Vrijdag 1 november is het weer zover. Dan hebben we weer een huisconcert, met een gitarist uit Wales![]()
Vrijdag 1 november is het weer zover. Dan hebben we weer een huisconcert, met een gitarist uit Wales![]()
Laatst gewijzigd door Harald; 21 september 2013 om 08:03
Een gitarist uit walvissen?
Mijn website: https://laurentbruning.bandcamp.com
YouTube: http://www.youtube.com/user/LGuitarB
Gitaarbouwproject: www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=118613
Oops, maar als je komt wil ik wel een stuk met walvisgeluiden voor je spelen hoor (zou dan wel elektrisch worden, maar het kan)
Anywales![]()
Vrijdag 1 November live in Epe
Gareth Pearson
Vorig jaar was het een uitstekende avond, gaan we dit jaar weer van uit uiteraard.
En als je deze zelf wilt proberen, even het filmpje in youtube openen. Onder het filmpje staan links naar de tab hiervan.
Aanvang zal rond 20:30 zijn. Wil je komen, stuur een emailbericht naar studio@gitaarspel.nl entree €15,-- (incl. 2 drankjes)
Een bump als reminder met een nieuw filmpje
Vrijdag 1 november in Epe aanvang 20:30
Wil je komen, stuur een emailbericht naar studio@gitaarspel.nl entree €15,-- (incl. 2 drankjes)
Gaat Jedeel ook weer? Ik zou wel willen komen! Ff kijken of ik met iemand mee kan rijden, want je huis is niet echt bereikbaar met OV.
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Ayers O-03c | Jose Ramirez 1E | Maybach Lester '59| Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster '56 CSOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
Jedeel kan helaas niet aangezien hij moet repeteren. Ik hoop dat je een lift kunt vinden! Zou leuk zijn![]()
is er toevallig iemand die mij kan meenemen vanaf station Apeldoorn?
National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Ayers O-03c | Jose Ramirez 1E | Maybach Lester '59| Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster '56 CSOorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
Blend, iig op de heenweg kan ik je wel ophalen, als je het niet erg vindt om achterin opgevouwen in een 206je te liggen..
De terugweg is nog wel een beetje onzeker, want misschien gaan m'n meisje en ik er een weekendje weg aan vastplakken..
Ik pm je morgen wel ff, ok?
Favorieten/bladwijzers