Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1211 van 1797 EersteEerste ... 211711111111611201120912101211121212131221126113111711 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.101 t/m 12.110 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer Bekijk bericht
    Weer een 100% fake 'USA Fender' strat, trap er niet in! http://link.marktplaats.nl/734655898
    Yep! En in dit geval zelfs een hele smerige. Meuk proberen te verkopen voor een Custom Shop model. Schandalig!!!

Weliswaar vraagt hij slechts 600 nog wat voor deze 'cusom shopper, dus dat zou bij de meeste gitaristen, ook de 'beginnende' een belletje moeten doen rinkelen.
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 22 oktober 2013 om 01:57
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

'Custom Shop' staat er nu niet meer bij, maar dat maakt het alleen maar smeriger. Qua prijs zou het nu geloofwaardig kunnen zijn. Ik word echt misselijk van deze gasten. Laten we met z'n allen MP tippen, dat is wel het minste wat we kunnen doen.

Standaard

Hopelijk checkt een argeloze geinteresseerde eerst even het serienummer...

Senior Member

Standaard

Mss al eens geopperd, maar: wij zien vrij snel (ieder met specialiteiten) of gitaren fake zijn of niet. Of fishy. Als we hier vaststellen dat een gitaar niet fris is, kunnen we dan niet met een aantal fake accounts op mp 'bieden' op deze gitaren met name als: fake guitar, niet echt, meld marktplaats, niet goed, etc? Dan hebben we iig een middel om mensen te behoeden voor fouten.

Tuurlijk: haken en ogen, maar goed.

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunhill1 Bekijk bericht
    Hopelijk checkt een argeloze geinteresseerde eerst even het serienummer...
    idd...
    Your guitar was made at the
    Fullerton Plant (Fender - CBS Era), USA
    in the Year(s): 1976

*kuch*
    Ofniedan!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
    Mss al eens geopperd, maar: wij zien vrij snel (ieder met specialiteiten) of gitaren fake zijn of niet. Of fishy. Als we hier vaststellen dat een gitaar niet fris is, kunnen we dan niet met een aantal fake accounts op mp 'bieden' op deze gitaren met name als: fake guitar, niet echt, meld marktplaats, niet goed, etc? Dan hebben we iig een middel om mensen te behoeden voor fouten.

Tuurlijk: haken en ogen, maar goed.
    Gebeurt zo nu en dan wel, maark ik merk dat zo nu en dan Marktplaats ook goed reageert op meldingen.

Los daarvan is het voor zo'n aanbieder reuzemakkelijk om die biedingen weg te mikken.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Yep! En in dit geval zelfs een hele smerige. Meuk proberen te verkopen voor een Custom Shop model. Schandalig!!!

Weliswaar vraagt hij slechts 600 nog wat voor deze 'cusom shopper, dus dat zou bij de meeste gitaristen, ook de 'beginnende' een belletje moeten doen rinkelen.
    Stomme vraag waarschijnlijk, hoe weet je dat nu in dit geval. Ik was er namelijk ingetrapt (als ik een strat wilde hebben). Ik zit al een tijdje naar de gitaar te staren, maar het enige wat ik zie is dat de lage E snaar een rare bocht maakt naar de tuner.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarnijboer Bekijk bericht
    Weer een 100% fake 'USA Fender' strat, trap er niet in! http://link.marktplaats.nl/734655898
    Hebben ze de snaartjes er even mooi opgezet zeg!! (Foto 2)

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nusti Bekijk bericht
    Stomme vraag waarschijnlijk, hoe weet je dat nu in dit geval. Ik was er namelijk ingetrapt (als ik een strat wilde hebben). Ik zit al een tijdje naar de gitaar te staren, maar het enige wat ik zie is dat de lage E snaar een rare bocht maakt naar de tuner.
    Even snel op zicht: Backplate bevestiging, trussrod opening mist inleg, plek van serialnr. en dan natuurlijk nog het serialnr. zelf dat verwijst naar een strat uit 1976.
    Ofniedan!

Senior Member

Standaard

Niet alleen de E snaar (die gewoon los zit) loopt vreemd, ook de A en D snaar.
    Turn it up • Bring the noise

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten