Ik ben bang dat de gitaarnet competitie dit jaar weel heel moeilijk gaat worden.
tis idd een zelfbouw! hij is echt net bijna helemaal klaar!
Heb mijn Vintage icon Woodstock Strat wat gerelic'd. Dat was al een licht gerelicte gitaar, vandaar dat het wel voor de hand lag om er verder wat mee te doen.
Ik was (te) enthousiast begonnen met schuren en wilde een relic a la Philip Sayce's Mother. Maar was niet helemaal tevreden. Heb er maar een sticker (van Woodstock, dat wel, komt van en Alvin Lee sticker-set die ik nog had liggen) over geplakt. Ben nog steeds niet helemaal tevreden, maar is niet anders. Niet heel mooi geworden, maar heeft wel mojo.
(zo zie je maar weer dat goed relicen wel een echt vak is)
![]()
Mijn zelfgebouwde Strat.
Tweedelig Amerikaans Essen body, Amerikaanse Esdoorn fat-neck, 12" radius toets, reversed tele-ish headstock. Fender Texas Special pickups. Fender NoLoad tonepots, 50's wiring, Spertzel locking tuners, 6105 frets, Tusq nut, Gotoh hardtail bridge, Nitro Seethrough Olympic White finish. D'Addario EXL110 snaren.![]()
dat vind ik een mooie.... stratvorm met reversed telehead....
De vorm van een strat kan me niet zo bekoren, en de versterkte sound doet 't 'm ook niet echt voor me, ik zou eerder voor een mustang gaan op dat gebied, maar vanmiddag weer een ogenblik op een strat gespeeld, en 't speelt toch goddomme ultiem comfortabel.
compleet met lange antenne en zo'n wasbeertjes pluim in top? Smaakvolle gitaar BTW
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Favorieten/bladwijzers