Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1208 van 1797 EersteEerste ... 208708110811581198120612071208120912101218125813081708 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 12.071 t/m 12.080 van 17961

Standaard

dat is een goedkope h&k oid die koop je op ebay voor rond de 90 euro, soms al als je mazzel hebt voor 40 euro, ik heb het al even gemeld bij marktplaats dat het om een nepartikel gaat dat voor echt wordt aangeboden, gevalletje oplichting bewust of onbewust.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Triest genoeg is er al op geboden ook.
    Heb ook melding gemaakt.
    Als ik het al zie dan is er echt wat aan de hand.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Ik heb ook gezegd het is absoluut niet mijn bedoeling om een verkoop tegen te zitten. Die LP vind ik nogsteeds een beetje vreemd, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen. Voor die SG is verdacht misschien niet helemaal het juiste woord, maar opmerkelijk vind ik het dat je dat soort elementen in zo'n gitaar zet... Dus ik dacht wie weet is er iets mee ofzo. Vandaar dat ik even wilde checken of alles wel ok was verder met dat ding, voor de zekerheid. Is dat zo erg?

En trouwens wat is anders het doel van zo'n topic als deze? Het heet toch ook 'TWIJFEL over een advertentie topic' niet 'zeker dat deze advertentie niet in de haak is er is sprake van oplichting topic'
    Wat overduidelijk fake is kan ik (en eigenlijk bijna iedereen) wel herkennen, en wat echt is ook, het gaat toch juist om het tussengebied? Of zie ik dat nou verkeerd?
    Ja,

Een SG hier neerplempem wat gewoon een echte is, waar enkel een pick-up swap is gebeurd, wat keurig gemeld is evenals de refret en reparaties is geheel onnodig en hoort ook niet in dit topic thuis.
    De LP was ook niets mis mee, serienummer ook niet ff googlen en je had het geweten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hs0504 Bekijk bericht
    Tjonge, veel nepper moet het toch niet worden (Telecaster, 1000E)
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
    Reactie van de verkoper:

Hij is door een Duitse gitaarbouwer gemaakt met originele onderdelen uit de USA fabriek. Heb 'm persoonlijk opgehaald...dus zeker geen kopie.

Senior Member

Standaard

Maar gek genoeg is de duidelijke foto van de kop plotsklaps verdwenen uit de advertentie... Goh.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Allemaal massaal op de knop "Tip Marktplaats" (rechts onder de advertentie) klikken, wie weet wordt er iemand in de MP headquarters wakker.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ja,

Een SG hier neerplempem wat gewoon een echte is, waar enkel een pick-up swap is gebeurd, wat keurig gemeld is evenals de refret en reparaties is geheel onnodig en hoort ook niet in dit topic thuis.
    De LP was ook niets mis mee, serienummer ook niet ff googlen en je had het geweten.
    Ik zal het maar herhalen voor je:
    'En trouwens wat is anders het doel van zo'n topic als deze? Het heet toch ook 'TWIJFEL over een advertentie topic' niet 'zeker dat deze advertentie niet in de haak is er is sprake van oplichting topic'
    Wat overduidelijk fake is kan ik (en eigenlijk bijna iedereen) wel herkennen, en wat echt is ook, het gaat toch juist om het tussengebied? Of zie ik dat nou verkeerd?'

Overigens ga ik hier nu niet meer op reageren, anders ga je straks zeker ook nog huilie huilie doen dat ik er te lang over doorga en dat ik daarmee het topic verstoor

Senior Member

Standaard

Ik zie het toch anders: jij uit twijfels over een gitaaradvertentie waar niets aan te twijfelen valt.
    Als iemand je daar dan op wijst is het de fout van die persoon?
    Je hebt er over dat jij en eigenlijk bijna iedereen fake kan herkennen. Da's niet waar: als dat zo zou zijn zou niemand er meer intrappen, en geloof me: er zijn er genoeg die thuis opgescheept zitten met een Chinees waar Gibson of Fender op staat.
    Die SG is overduidelijk niet fake, dus heeft in dit topic niets te zoeken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Ik zie het toch anders: jij uit twijfels over een gitaaradvertentie waar niets aan te twijfelen valt.
    Als iemand je daar dan op wijst is het de fout van die persoon?
    Je hebt er over dat jij en eigenlijk bijna iedereen fake kan herkennen. Da's niet waar: als dat zo zou zijn zou niemand er meer intrappen, en geloof me: er zijn er genoeg die thuis opgescheept zitten met een Chinees waar Gibson of Fender op staat.
    Die SG is overduidelijk niet fake, dus heeft in dit topic niets te zoeken.
    Nee, geert1976 en wel meer van jullie schijnen het gewoon niet te begrijpen. Ik vind het opmerkelijk dat in een vintage instrument als die 62' SG dat soort goedkope pickupjes worden gezet (je koopt toch ook geen ferarri en zet er dan de motor in van een audi a4?) en ik dacht dus 'laat ik hem in dit topic plaatsen, wie weet is er nog meer mis mee wat ik niet zie?' Blijkt dus niet ze te zijn, nou gelukkig maar. Dan vind ik het alleen vreemd dat ik op zo een manier wordt aangesproken, terwijl dit topic er toch juist zou moeten zijn voor dit soort twijfelgevallen?
    Ik zeg overigens ook niet dat iedereen een namaak gibson kan herkennen, ik zeg alleen 'is dit topic er dan alleen maar voor de gitaren die overduidelijk nep zijn?' want die zie ik hier 99van de 100 keer terug.

Senior Member

Standaard

Haha! Plankje in beeld?

Die pickups klinken geweldig. Ik snap dat je dat niet kunt begrijpen omdat ze niet zo duur zijn.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten