Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 179 van 410 EersteEerste ... 79129169177178179180181189229279 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.781 t/m 1.790 van 4093
    Senior Member

Standaard

Pffffff....., ik was heel even bang dat je me kennis wilde laten maken met een op mijn lijf geschreven 'must have', want ik ben nu eenmaal dol op freaky, experimentele pedaaltjes. Mijn verwachtingen waren dan ook hoog gespannen toen ik de naam van het apparaat las en de eerste klanken hoorde. Maar ondanks de vele knopjes en de behoorlijke hoeveelheid aan de in dit apparaat verscholen zittende effecten, vond ik het pedaal verrassend genoeg toch een beetje een 'one trick pony'. En ik vrees dat een willekeur aan andere effecten icm dit pedaal daar niet eens zoveel verandering in aan zal kunnen brengen. Dus nee, je hebt me niet weten te overtuigen van enig nut om tot aanschaf over te gaan van een veelbelovend apparaat als de 'Rainbow Machine'. En dat is in mijn geval waarschijnlijk ook maar goed ook.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ik vermoed dat ik op zo een CS-5 al jaren kan verdwalen, maar ik ga die Klaus Schultze eens luisteren; is volgens mij al eens voorbij gekomen in 'wat luister je', komt me namelijk bekend voor. Ik ga googlen; thanx voor de tip.

Bekijk dit gelijk ook even. Mooi docu.

Zelf heb ik momenteel eveneens synth gas:

De onlangs gereissuede Korg MS20 mini moet ik echt hebben:

Senior Member

Standaard

Vette documentaire inderdaad

Senior Member

Standaard

Zag ze gisteren weer voorbij komen ...

Miljaar, kwijl !!!

s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Pffffff....., ik was heel even bang dat je me kennis wilde laten maken met een op mijn lijf geschreven 'must have', want ik ben nu eenmaal dol op freaky, experimentele pedaaltjes. Mijn verwachtingen waren dan ook hoog gespannen toen ik de naam van het apparaat las en de eerste klanken hoorde. Maar ondanks de vele knopjes en de behoorlijke hoeveelheid aan de in dit apparaat verscholen zittende effecten, vond ik het pedaal verrassend genoeg toch een beetje een 'one trick pony'. En ik vrees dat een willekeur aan andere effecten icm dit pedaal daar niet eens zoveel verandering in aan zal kunnen brengen. Dus nee, je hebt me niet weten te overtuigen van enig nut om tot aanschaf over te gaan van een veelbelovend apparaat als de 'Rainbow Machine'. En dat is in mijn geval waarschijnlijk ook maar goed ook.
    Ik heb, zeker in mijn band, nogal de reputatie ontzettend te freaken met pedalen. Dat, en de koppeling van regenbogen met homoseksualiteit, maken dat ik eigenlijk gewoon vind dat ik dit pedaal zou moeten hebben.

Maar inderdaad, het lijkt wel een beetje een one trick pony te zijn. Alhoewel, dat heb ik met wel meer pedalen - meestal zijn ze toch veel breder inzetbaar dan een demootje doet denken. Niettemin, ik denk dat ik met een simpele delay met veel feedback al hetzelfde effect krijg, door aan de delaytijd te kloten.

Maar tóch. Het voelt alsof het pedaal speciaal voor mij ontworpen is

Senior Member

Standaard

Tsja, als je het zo bekijkt moet je het vooral niet hebben van een pedaal als de 'Big Muff'. Dat is meer mijn terrein.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Zo af en toe krijg ik het nog eens erg warm, maar dan heb ik iets van "ik ben bassist, wat moet ik met zo'n (duur) ding"...

Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Zo af en toe krijg ik het nog eens erg warm, maar dan heb ik iets van "ik ben bassist, wat moet ik met zo'n (duur) ding"...

Standaard

Guild of Stags, vet! Was erbij, bij de zomerfeesten, was erg genieten

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten