Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1064 van 1260 EersteEerste ... 645649641014105410621063106410651066107411141164 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.631 t/m 10.640 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
    Die Universe, is dat vergelijkbaar met de JEM, zonder handvat?
    Het is inderdaad bijna hetzelfde met een snaar extra en een handvat minder. Ik vind de originele brugpickup wel iets te veel mid scoop hebben, zeker in vergelijking met de JEM. Ik heb er een DiMarzio Blaze Custom in gezet, die hebben een wat vlakkere response.
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

Senior Member

Standaard

Even een foto van het hele gezin met nieuwe aanwinst

Laatst gewijzigd door Rooker; 20 september 2013 om 10:47

Standaard

Mooie collectie Bijl! Eens wat anders dan de gebruikelijke Gibson en Fenders. Ik kon dat model van de Shecter niet thuis brengen maar zo leer je nog eens wat Die maagdelijk witte ltd met maple toets is echt een plaatje.
    " Great minds think alike"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Even een foto van het hele gezin met nieuwe aanwinst

Mooie poster, hangt hier ook aan de muur XD Welke gitaar is de nieuwe aanwinst?

Senior Member

Standaard

Dank je! 20 jaar geleden zat ik regelmatig kwijlend door de buyer's guide van Guitar World te bladeren. Toen er nog geen internet was enzo. En daarna ging ik dan naar de lokale gitaarboer en vroeg naar een VHT Pitbull, een Blade Jazzmaster en een Robin Machete Standard of iets dergelijks. En dan werd ik aangekeken alsof ze water zagen branden.

En nu hebben we internet, Ebay, forwarding services, en Google translate, en de europese grenzen zijn open, dus gelukkig is de wereld een stuk kleiner geworden en kan ik een paar jongensdromen waarmaken.
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

Standaard

Ik vind het echt knap dat je ze zelf maakt barno maar aan die body vorm kan ik echt niet wennen
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Standaard

Gelijk heb je. Ik had ook ooit zo'n zwarte JEM7 met neon groene pickups maar dan met apenhandvat(monkeygrip). Was een leuke gitaar maar desondanks geen stayer.
    " Great minds think alike"

Senior Member

Standaard

Oef! Mooi kleurtje.

P.S. Klein maar fijne collectie.

Senior Member

Standaard

Dat is een hele mooie en weinig voorkomende combinatie. Phil X zou er jaloers op kunnen zijn en ik ben het zeker.
    Is de Tokai zo oranje omdat ze uit het land van de rijzende zon is?
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten