ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X
Mooie collectie Bijl! Eens wat anders dan de gebruikelijke Gibson en Fenders. Ik kon dat model van de Shecter niet thuis brengen maar zo leer je nog eens watDie maagdelijk witte ltd met maple toets is echt een plaatje.
" Great minds think alike"
Dank je! 20 jaar geleden zat ik regelmatig kwijlend door de buyer's guide van Guitar World te bladeren. Toen er nog geen internet was enzo. En daarna ging ik dan naar de lokale gitaarboer en vroeg naar een VHT Pitbull, een Blade Jazzmaster en een Robin Machete Standard of iets dergelijks. En dan werd ik aangekeken alsof ze water zagen branden.
En nu hebben we internet, Ebay, forwarding services, en Google translate, en de europese grenzen zijn open, dus gelukkig is de wereld een stuk kleiner geworden en kan ik een paar jongensdromen waarmaken.
ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X
Ik vind het echt knap dat je ze zelf maakt barno maar aan die body vorm kan ik echt niet wennen
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Gelijk heb je. Ik had ook ooit zo'n zwarte JEM7 met neon groene pickups maar dan met apenhandvat(monkeygrip). Was een leuke gitaar maar desondanks geen stayer.
" Great minds think alike"
Oef! Mooi kleurtje.
P.S. Klein maar fijne collectie.![]()
Dat is een hele mooie en weinig voorkomende combinatie. Phil X zou er jaloers op kunnen zijn en ik ben het zeker.
Is de Tokai zo oranje omdat ze uit het land van de rijzende zon is?
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Favorieten/bladwijzers