Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 398 van 866 EersteEerste ... 298348388396397398399400408448498 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.971 t/m 3.980 van 8652
    Senior Member

Standaard

Ik weet niet, zit een één of andere vreemde tik in. Moet er effe laten kijken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hessepes Bekijk bericht
    Een update van mijn pedalboard, i.p.v. tuner, wah, delay/chorus heb ik nu de zoom MS50 (voor al die effecten en meer). De pedaltrain Jr (incl softcase) is superlicht. Mijn Gator Bus voeding wilde ik hergebruiken en, na wat gepuzzel en geknutsel, kreeg ik deze er goed onder bevestigd.

Apart dat het kleinste pedaal de meeste ruimte inneemt. Is er een reden voor dat die EP booster horizontaal staat?
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Hoe klinkt die klok?
    Hi hi...die loopt op batterijen en hoor je niet...zolang je er niet op gaat staan!

Senior Member

Standaard

''Ik heb me nou toch een metronoom, klinkt echt als een klok.'' Tot zover de slechte grappen.

@Fughawz: Ik kan niet voor hessepes spreken, maar ik denk dat het met het opplakken van een dergelijk klein pedaal te maken heeft. Ik heb ook een pedaltrain en had in het verleden er twee Z-Vex pedalen op zitten, ook op dezelfde wijze, want dat plakte het beste. Plak je 'm verticaal, dan heeft het bijna geen raakvlak.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Apart dat het kleinste pedaal de meeste ruimte inneemt. Is er een reden voor dat die EP booster horizontaal staat?
    Volgens mij staat ie dan het stevigst, want hij staat dan met hele oppervlak op zo'n plankje en anders alleen maar met een klein stukje boven en beneden. En eventueel kan er nu nog zo'n klein schattig micro pedaaltje bij. Zou alleen niet weten wat, want die zoom kan in principe 'alles'.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    @Fughawz: Ik kan niet voor hessepes spreken, maar ik denk dat het met het opplakken van een dergelijk klein pedaal te maken heeft. Ik heb ook een pedaltrain en had in het verleden er twee Z-Vex pedalen op zitten, ook op dezelfde wijze, want dat plakte het beste. Plak je 'm verticaal, dan heeft het bijna geen raakvlak.
    Precies. What I'd say!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    ''Ik heb me nou toch een metronoom, klinkt echt als een klok.'' Tot zover de slechte grappen.

Voor dat soort gevallen heb ik een aluminium plaatje uitgezaagd en deze aan twee zijde voorzien van klitteband.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Voor dat soort gevallen heb ik een aluminium plaatje uitgezaagd en deze aan twee zijde voorzien van klitteband.
    Da's een goeie oplossing inderdaad. Echter, ik ben vaak te lui voor dit soort ondernemingen...

Senior Member

Standaard

Nieuw pedalenplankje

Mijn rack met lade en Eventide Orville gaan/zijn weg... neem het te weinig mee.
    Volgorde:
    (pre amp) EHX crying Tone, TC Tuner, MXR Loopbox (DynaComp, Phase 45, Coolcat Vibe), Mesa ToneBurst -> Amp input
    (post amp) Dunlop/EB Vol, Strymon El Capistan, Flint -> FOH, Inears

Er tussen zit een DIY SLO100, JetCity Isocab met 12" Classic 80, Sennheiser 906, SM audio TC-01 micpre.

Senior Member

Standaard

Kleine update: MXR micro flanger eraf, octavia clone (Tychobrahe) erop. Octavia is wel een heftig effect. Ik moet hem nog wel goed leren gebruiken, maar klinkt wel cool. Zeker met een wah erachter kun je gave geluiden eruit halen.
    Die blauwe LED is trouwens mega FEL, niet normaal meer. Dus die heb ik nu afgeplakt met gaffa tape.

Laatst gewijzigd door rocker_71; 15 september 2013 om 22:01
    Rock on amigos!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten