“Any customer can have a car painted any color that he wants so long as it is black”
bedankt voor het aanbod. momenteel speelt het niet maar ik hou het in gedachten!
Mooie gitaar geworden Aiko, die zwarte binding en nut geeft hem net dat extra'sHoe gaat het met de afwerken, ervaring leert dat die laatste loodjes het zwaarst wegen.
Ik ga hem zeker van dichtbij bewonderen op de meeting, zie er naar uit.
Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?
Het afwerken ... ?
Tja, wat zal ik zeggen. Ik haat lakken (zoals zovelen). Maar, ik heb een kennis die bij een professionele spuiterij werkt. En die heeft véél meer verstand van spuiten en polijsten. (need I say more)
Ondertussen zit de hals op de body en ben ik bezig met het bijwerken van de hiel etc. De body en hals zijn met z-poxy behandeld en geschuurd tot 1200 grit dus, al met al schiet het wel op.
Binnenkort begin ik ook met de koffer zodat hij in ieder geval beschermd naar de spuiterij kan.
Tja sommige mensen hebben voor de k-klusjes een mannetje, ik zou dat niet willen![]()
Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?
Leuk! Heb je de vingerverbinding gedaan met je freestafel?
- Voor cnc gefreesde radius dishes , gitaarmallen of JIGS kijk op http://www.TemplatesAndJigs.com Nieuw : Firebird, Hamer Sunburst, Les Paul Jr double cut, Jazzmaster bass, Stingray, Blackmachine, en meer...[/B]
Zo, de verpakking is bijna klaar. Het wachten is nog op het handvat dan kan dat erop geschroefd worden en de laatste bekleding binnenin worden vastgezet. Zo kan de gitaar in ieder geval veilig worden vervoerd naar de spuiter (en naar de meeting uiteraard)
De binnenkant mét vakje:
Even een vergelijking met een standaard koffer:
En uiteraard eentje met inhoud.
Het gewicht van de koffer valt heel erg mee. Ik heb hem gisteren even gewogen: 5 kg. Dat is even zwaar als de standaard koffer op de foto.
Nu de gitaar nog even een beetje bijwerken en dan kan die in de lak!
Favorieten/bladwijzers