Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 470 van 593 EersteEerste ... 370420460468469470471472480520570 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.691 t/m 4.700 van 5928

Standaard

Sinds vandaag een kwartet aan Fender Strats. Mex, US, US, JPN. De Japanse heb ik gisteren besteld en zojuist uitgepakt.

Ik heb niet lang getwijfeld toen ik de Japanse zag. Als grote Malmsteen fan moest ik het hebben.
    Het is een ST-72. Driepuntsbevestiging van de hals. De toets is niet uitgehold/scalloped. Geen DiMarzio of
    SD elementen, maar Japanse.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shredder Mike Bekijk bericht
    Sinds vandaag een kwartet aan Fender Strats. Mex, US, US, JPN. De Japanse heb ik gisteren besteld en zojuist uitgepakt.

Ik heb niet lang getwijfeld toen ik de Japanse zag. Als grote Malmsteen fan moest ik het hebben.
    Het is een ST-72. Driepuntsbevestiging van de hals. De toets is niet uitgehold/scalloped. Geen DiMarzio of
    Maikel kerel, van harte!!! Bloedmooi! Eén van de mooiste strats ever!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WaywardChild Bekijk bericht
    Fender Roadworn
    Hoe bevalt je roadworn? Vind ze namelijk redelijk prijzig, maar wel fijne hals hebben. Helaas nooit uitversterkt aan de tand kunnen voelen.

Standaard

Ze zijn inderdaad iets te prijzig voor wat ze beiden, nieuw dan toch dus ik zou adviseren voor 2ehands te gaan.
    De mijne heb ik via een ruil in men bezit gekregen, maar vind de hals inderdaad wel fantastisch.
    Ondertussen heb ik de pickups vervangen door leosounds red house set en ben nog van plan op de tremelo block te vervangen door een stalen exemplaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shredder Mike Bekijk bericht

Nondeju!!!!! De vette kleurtjes bij elkaar......

Super....

Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WaywardChild Bekijk bericht
    Ze zijn inderdaad iets te prijzig voor wat ze beiden, nieuw dan toch dus ik zou adviseren voor 2ehands te gaan.
    De mijne heb ik via een ruil in men bezit gekregen, maar vind de hals inderdaad wel fantastisch.
    Ondertussen heb ik de pickups vervangen door leosounds red house set en ben nog van plan op de tremelo block te vervangen door een stalen exemplaar.
    Zelfs tweedehands zijn ze te duur! Een amerikaanse standard gaat voor minder weg.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jambi Bekijk bericht
    Wil natuurlijk niemand dood maken met een blije mus.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mijn moedertje zei altijd al, Gibson's wegen zijn duister en zelden doorgrondelijk
    VINYL GEZOCHT!

Standaard

Wat zijn strats toch lekker! (vooral de mijne natuurlijk)
    Once you go Strat, you never go back

Standaard

ben jij mark? die van de dire straits?

Senior Member

Standaard

nee volgens mij Mark Rutten...die van de VVD.... je weet wel uit Den Haag....

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten