Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 19 EersteEerste ... 9171819
Weergegeven resultaten: 181 t/m 185 van 185
  1. #181
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Waarom zou je direct out gebruiken als het een buizenversterker is?
    Versterker is voor iedereen die er wel mee kan werken... zowel beginnende gitaristen tot beroepsmuzikanten. Er is volgens mij niks verandert hoor wat "gemak" betreft.

  2. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Waarom zou je direct out gebruiken als het een buizenversterker is?
    Omdat je geluid dan niet afhankelijk is van hoe de geluidsman zijn microfoon opstelt?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

  3. #183
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terminus Bekijk bericht
    Omdat je geluid dan niet afhankelijk is van hoe de geluidsman zijn microfoon opstelt?
    Dan nog heb ik liever dat mijn versterker gemiked wordt... ik plaats altijd zelf de microfoon voor mijn speaker.

  4. #184

    Standaard

    dit topic maar weer eens bovenaan plaatsen na het gelezen te hebben(o;
    Las ergens iets over dat een topic over Line 6 altijd 'ontspoort' door de tegenstelling digitaal en analoog (buizen)
    Grappig, dat gevoel had ik ook al gelijk.

    Maar ik heb ook de jtv-hd500-dt25 reeks op zolder staan. Kan wel een heel verhaal ophangen van hoe goed ik het vind klinken (niet alleen op zolder hoor) maar dan zwengel ik alles weer aan en zijn we weer 345.567.432 reacties verder.

    Graag hoor ik van soortgelijke gebruikers tips&truuks. Er zijn vele mogelijkheden en ook al heb je jouw sounds allang ingedraaid, je bent altijd op zoek naar nieuwe dingen. Patches die voor deze combi dan weer nieuw voor me zijn en graag wil proberen. Elkaar dus helpen ipv elkaar affikken alleen omdat Line6 blijkbaar op velen als een soort rode lap/stier fungeert.
    Ieder het zijne denk ik dan maar. Als je Line 6 nix vindt, er zijn genoeg andere topics waar bijdrages geleverd kunnen worden, toch?
    Zoek dus mede eigenaren voor uitwisseling van ervaringen, Dank!

  5. #185
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pol2711 Bekijk bericht
    Zoek dus mede eigenaren voor uitwisseling van ervaringen, Dank!
    Ik heb nu een HD300 staan van een maat van me. Die ga ik komende weekeinde gebruiken. Ik heb wat patches gedownload die in de buurt komen van mijn stijl en wat ik denk nodig te hebben. Wat ik wel gezien heb is dat er enorme verschillen zitten in de preset volumes. Ik moet haast wel mn laptop meenemen om de patches op elkaar aan te laten sluiten.

    Voor de rest voldoet de 300 voor deze gig en zie ik voor komend weekeinde geen problemen.
    Tijd voor een nieuwe slogan.......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top