Welgeteld 6 diodes voor de gelijkrichting. 1n4007. Niet alleen volgens Ceriatone schema, maar ook de diverse schema's/layouts op ampgarage van verschillende dumbles.
Onbelast meten in die zin van alle secundaire draden los solderen, en zwevend boven het chassis meten? Of buizen trekken?
Hier een lay-out.. schema heb ik niet voorhanden.
Edit: Ok zojuist ook jouw edit gelezen! Bedankt! Had ik maar een PT gekozen met verschillende primaire taps. Maarja, achteraf is het een koe in de kont kijken. Ach wat boeit het ook, ding klinkt goed... eigenlijk steeds beter.
Er zijn nog wat componenten onderweg. Ik ga hem modden naar Two Rock Custom Reverb Signature3 specs (of eigenlijk gewoon dumble nr 124).. althans de preamp dan. Die extra reverb en dumblelator die ze erin hebben laat ik voor lief omdat ik geen zin heb om extra buizen toe te voegen. Reverb doe ik eventueel gewoon uit een pedaaltje (tc hall of fame ofzo) die goed schijnt te werken ook met deze passieve loop.
100k anode weerstanden voor v1-v2. En 1.5k cathode weerstanden (ook dale rn65d). Tevens wat hogere snubbers op v2 (470pf ipv 270pf). En een switch om de feedback loop op v1 uit te schakelen. Die zit er al in en geeft wat meer gain en meer laag/laagmid. En dat was het dan ook. Komen ook F&T filter caps in. En nog een mooi stukje grill cloth.
Favorieten/bladwijzers