Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 706 van 904 EersteEerste ... 206606656696704705706707708716756806 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.051 t/m 7.060 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Majmun Bekijk bericht
    Wow, deze reactie had ik echt niet verwacht! Noem maar op als je zin hebt. Eens kijken hoeveel je om mij geeft.
    Je moest perse een Gibson LP Standard hebben uit jou geboortejaar....weer weg
    Je moest perse zo'n ashtray hebben.....weer weg
    Je moest perse een protectorkees v1 hebben....weer weg
    Je moest perse een kramer hebben want je was er lang naar op zoek....weer weg
    Je moest perse een hardware upgrade doen op je Les Paul....weer weg
    Je wilde perse die ene set Tim Shaws hebben....weer weg

Dus voordat je andere forumleden loser begint te noemen zou ik mijzelf eerst eens afvragen of jezelf geen loser bent. Als er een forumlid genomineerd mag worden voor de wispelturigheidsaward (jaja) dan ben jij dat wel.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Bam! En dat gecombineerd met meerdere accounts, een kort lontje en "een groot bakkes"...

Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member

Standaard

nou ik pak er even een bak koffie bij en een koekje, want we krijgen zometeen een replay van Duke Nukem

Standaard

Oh, oh, gaat er nu echt een team van losers zich samenzweren tegen mij en dat nog met het meest irritante mannetje van het hele forum als leider van dat team? Welke tevens een stalker blijkt te zijn? Jammer he, Venlonaer, dat je mij geen stalkerberichten via PM meer kunt sturen nu je op mijn negeerlijst staat? Maargoed, eens een stalker - altijd een stalker, dus vandaar dat je op een andere manier contact zoekt. Zoals dat je altijd en ook weer nu doet met je irritante commentaar. Je bent zelfs zó triest dat je het nog zelfs extremer opzoekt - e-mails naar mij sturen via Marktplaats.

Verder zou ik serieus nog eens hetgeen bekijken wat je boven hebt opgenoemd. Natuurlijk klopt niet alles. Maar dat jij natuurlijk moet overdrijven en van kleine dingen die daar niet bepaald onder vallen wél een punt van moet maken.. How obvious. :')

No offence natuurlijk. Done here, move along.
    Laatst gewijzigd door Majmun; 13 augustus 2013 om 14:52

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Majmun Bekijk bericht
    Oh, oh, gaat er nu echt een team van losers zich samenzweren tegen mij en dat nog met het meest irritante mannetje van het hele forum als leider van dat team? Welke tevens een stalker blijkt te zijn? Jammer he, Venlonaer, dat je mij geen stalkerberichten via PM meer kunt sturen nu je op mijn negeerlijst staat? Maargoed, eens een stalker - altijd een stalker, dus vandaar dat je op een andere manier contact zoekt. Zoals dat je altijd en ook weer nu doet met je irritante commentaar. Je bent zelfs zó triest dat je het nog zelfs extremer opzoekt - e-mails naar mij sturen via Marktplaats.

No offence natuurlijk. Done here, move along.
    En met dit soort postings, lok je het telkenmale uit.
    Wie uitdeelt moet ook incasseren hè.

Je zit Roel af te zeiken, maar je hebt in het verleden hetzelfde gedaan en nu iemand daar commentaar op maakt, ga je op de man spelen en haal je er van allerlei dingen bij waar de rest van het forum geen notie van heeft en ook niets mee te maken heeft/of wil hebben.

En hoor ik nu opeens bij een team van losers?, ik heb nog nooit een reactie in één van je topics geplaatst, check eerst even tegen wie je gaat ageren.

Houd hier toch mee op, je roept de onheil over jezelf af.

Standaard

Ik had het niet tegen jou - jouw post kwam tegelijkertijd tevoorschijn met de mijne.

Maar ik wist hij uiteindelijk zou reageren, het was een kwestie van afwachten. En dan heb ik het niet over Nick.

Maargoed..

Standaard

Een idee voor de moderatie om een subforum te maken waar ongestelde meisjes zoals bovenstaande kunnen posten??

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Een idee voor de moderatie om een subforum te maken waar ongestelde meisjes zoals bovenstaande kunnen posten??
    uhmm ben nog steeds een jongetje hoor (net effe gecheckt)

Nee het is niet de bedoeling om elkaar af te fikken, doe het ook niet snel om belerend over te komen, maar deed het nu effe wel.

Sorry als je je er aan irriteert.

Senior Member

Standaard

Het is Majmun's eigen schuld. Sowieso scheld je iemand niet uit voor loser, en al helemaal niet op een forum waar je elkaar niet eens kent. Ten tweede is het natuurlijk wel überstom als je iemand veroordeelt op iets waar je jezelf ook "schuldig" aan hebt gemaakt.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Dan maak ik het af. Kijk eens wat Roel bij mij vanochtend langs kwam brengen. Ja, je leest het goed, ik hoefde het niet eens op te komen halen...aardige jongen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten