Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 526 van 622 EersteEerste ... 26426476516524525526527528536576 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.251 t/m 5.260 van 6220
    Senior Member

Standaard

Zo'n Goldtop blijft toch mooi zeg..! Dus je hebt de Greco verkocht? Mijn Tokai uit 1980 heeft na de nodige ingrepen ook die Snowy White toon, echt prachtig. Ben benieuwd hoe die tot jouw '71er verhoudt. Heb nu trouwens ook een Silverface Princeton Reverb, mooie combi.

Senior Member

Standaard

Ja, een goeie LP en een silverface is het recept voor een Peter Green toon, van dezelfde school als Snowy bezocht.

Ken je die blindfold paf '59 test van Woody Allen en Billy Gibbons ? De Tokai fooled almost everyone.. en dat met plain stock Dimarzio paf's.

Laatst gewijzigd door Pepe; 12 augustus 2013 om 17:46

Senior Member

Standaard

Gezien inderdaad! Die oude Tokai's klinken top, en met een leuk setje PAF replica's en andere hardware zelfs nog een stukje lekkerder. Hopelijk schieten de prijzen van deze gitaren nu niet nog meer omhoog. De laatste tijd beginnen rijke (Amerikaanse) verzamelaars ze op te kopen en voila, de vraagprijzen zijn in een paar jaar tijd met de helft gestegen. Smeerlappen...

Senior Member

Standaard

Zei er iemand "een goeie LP en een silverface"?

"In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Ja! Dat is een mooie Midwolda, maar die zwarte custom die je vorig jaar gekocht hebt op de NGD gaat eruit?

Senior Member

Standaard

Eeh, da's facultatief... alles is te koop, als de prijs goed is.
    Kwalitatief doet deze Ibanez in niets onder voor de Gibson, en bij de Ibbie heb ik meer het "mijn gitaar"-gevoel. De Gibson blijft natuurlijk een superding, speel er af en toe nog met veel plezier op, maar ik wil toch wat minder gitaren onderhouden en wat meer gitaar spelen. Van zestien naar zes, zoiets, en de basis-selectie is al wel gemaakt. Maar we zien wel wanneer wat vertrekt, het hangt niet in de weg en ik heb geen haast.

Senior Member

Standaard

Ah, ok. Ik heb er nu precies 6 (elektrische gitaren), maar zou niet weten welke ik weg zou moeten doen.
    Meest logisch zou het zijn om mijn LP Standard te verkopen, maar die bevalt ook erg goed naast mijn '59 RI plaintop.....en daarbij, je kunt eigenlijk nooit teveel gitaren hebben toch?!

Senior Member

Standaard

Hm, ja jawel hoor, ik denk wel dat dat kan in mijn geval.
    Het is hartstikke leuk om zo'n verzameling in huis te hebben (ze hangen echt overal) maar ik wil m'n instrumenten ook graag in topconditie houden dus ik friemel d'r ook graag aan, alleen is het nu wel erg veel friemelen en dat gaat ten koste van het oefenen. Gitaren in een koffer op zolder vind ik ook vrij zinloos, beetje jammer eigenlijk. Dus de 2650 blijft, m'n zelfbouw telestrat, de Gibson MK-53 steelstring acoustic, nog twee knutselplanken in opbouw en dan misschien nog èèn of twee van de elektrische Gibsons.

Senior Member

Standaard

Resultaat van een dagje klussen

Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard

Wat heb je er allemaal mee gedaan? ziet er tof uit die open elementkapjes.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten