Laatst gewijzigd door Martijn-w; 2 augustus 2013 om 19:30
Het is dan ook een aangepaste RAT. Qua schakeling gezien lijken ze behoorlijk veel op elkaar. Wat nog altijd niet wil zeggen dat hij, ondanks de aanpassingen, exact hetzelfde moet klinken, in tegendeel. Persoonlijk vind ik ze qua feel wél aardig op elkaar lijken, geen poepiestrakke distortion maar wat losser. De Mudhoney klinkt wel beter vind ik. Maar laten we die discussie niet weer opnieuw aanzwengelen
Martijn: Tof! Zelf pedaaltjes bouwen is een soort virus, voor je het weet heb je er genoeg om 3 boards mee te vullen. Komt geen einde aan![]()
Niks nieuws erbij, maar de indeling wat aangepast.
De volgorde is:
Micro amp
OCD
Polytune
Halo chorus
Carbon copy
El capistan (stereo uit)
Flint (stereo in en uit)
eindelijk klaar
alles staat op een pedaltrain2 en de voeding is een Harley Benton powerplant.
gitaar ->crybaby 353Q ->boss tu3 ->Ibanez TS9 -> lovepedal kalamazoo -> mxr micro amp -> mxr carbon copy -> tc electronic corona ->mxr phase90 -> boss ns2 -> fender deluxe reverb of mesa boogie dual rectifier.
als iemand aan betere volgorde ofzo weet. let me know.
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
I zou sowieso je delay als laatst zetten. Straks gaat je gate je delay afkappen... Dit kan trouwens denk ik wel op een kleiner bordje? Ik heb 2 pedalen minder + een voeding op een pedaltrain mini![]()
kleiner bordje gaat moeilijk worden denk ik want ik zit met de pluggen van de patchkabels tegen elkaar dus de pedalen dichter zetten gaat al niet en de voeding er bovenop zetten gaat ook niet want die is nogal groot.
ja alle pedalen tegen elkaar puzzelen dat vind ik ook maar niks plus ik heb deze pedaltrain2 goedkoop kunnen kopen.
en als ik goed kan tellen heb jij niet 2 pedalen minder maar 4...
Laatst gewijzigd door YannickH; 9 augustus 2013 om 15:18
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Maar dan zou ik alsnog die gate meteen na de drives zetten![]()
Vraag tussendoor: chorus en delay? Allebei achteraan, maar delay->chorus of chorus->delay?
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers