Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 387 van 866 EersteEerste ... 287337377385386387388389397437487 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.861 t/m 3.870 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    De Mudhoney is een aangepaste Rat.

@Leon: ik vond 'm rommelig overkomen met een irritant hoog op hogere gain. Precies wat me ook aan de SHO stoort.
    Gaan we weer, ik heb die twee best een tijdje naast elkaar gehad en vind ze in de verste verte niet op elkaar lijken.

Maar goed, ik zou de Mudhoney een beetje vergelijken met een AC15 ofzo, waar de BOR een Marshall nabootst.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Haha kan best eigenlijk. Zijn gewoon 2 SHOs achter elkaar met een simpele tonestack, zo uit mijn hoofd. Eitje

Ben nu nog bezig aan een Red Llama clone met een footswitch voor lead boost (en van rood naar blauw verkleurende LED als je die lead inramt ). Die BoR komt er nog wel.
    Ik heb een diy kit voor een box of rock besteld voor 25 euro, exclusief behuizing. Ik ga hem zelf maken

Hmm... MP sweet honey kost nog minder, als het maken van de BoR me bevalt, dan ga ik die ook bestellen.
    Laatst gewijzigd door Martijn-w; 2 augustus 2013 om 19:30

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Gaan we weer, ik heb die twee best een tijdje naast elkaar gehad en vind ze in de verste verte niet op elkaar lijken.
    Het is dan ook een aangepaste RAT. Qua schakeling gezien lijken ze behoorlijk veel op elkaar. Wat nog altijd niet wil zeggen dat hij, ondanks de aanpassingen, exact hetzelfde moet klinken, in tegendeel. Persoonlijk vind ik ze qua feel wél aardig op elkaar lijken, geen poepiestrakke distortion maar wat losser. De Mudhoney klinkt wel beter vind ik. Maar laten we die discussie niet weer opnieuw aanzwengelen

Martijn: Tof! Zelf pedaaltjes bouwen is een soort virus, voor je het weet heb je er genoeg om 3 boards mee te vullen. Komt geen einde aan

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Martijn: Tof! Zelf pedaaltjes bouwen is een soort virus, voor je het weet heb je er genoeg om 3 boards mee te vullen. Komt geen einde aan
    Ik heb al eens ooit een byoc gemaakt. Best leuk om zo eens wat te hobbyen

Senior Member

Standaard

Niks nieuws erbij, maar de indeling wat aangepast.

De volgorde is:
    Micro amp
    OCD
    Polytune
    Halo chorus
    Carbon copy
    El capistan (stereo uit)
    Flint (stereo in en uit)

Standaard

eindelijk klaar
    alles staat op een pedaltrain2 en de voeding is een Harley Benton powerplant.

gitaar ->crybaby 353Q ->boss tu3 ->Ibanez TS9 -> lovepedal kalamazoo -> mxr micro amp -> mxr carbon copy -> tc electronic corona ->mxr phase90 -> boss ns2 -> fender deluxe reverb of mesa boogie dual rectifier.

als iemand aan betere volgorde ofzo weet. let me know.
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

I zou sowieso je delay als laatst zetten. Straks gaat je gate je delay afkappen... Dit kan trouwens denk ik wel op een kleiner bordje? Ik heb 2 pedalen minder + een voeding op een pedaltrain mini

Standaard

kleiner bordje gaat moeilijk worden denk ik want ik zit met de pluggen van de patchkabels tegen elkaar dus de pedalen dichter zetten gaat al niet en de voeding er bovenop zetten gaat ook niet want die is nogal groot.

ja alle pedalen tegen elkaar puzzelen dat vind ik ook maar niks plus ik heb deze pedaltrain2 goedkoop kunnen kopen.

en als ik goed kan tellen heb jij niet 2 pedalen minder maar 4...
    Laatst gewijzigd door YannickH; 9 augustus 2013 om 15:18
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Maar dan zou ik alsnog die gate meteen na de drives zetten

Senior Member

Standaard

Vraag tussendoor: chorus en delay? Allebei achteraan, maar delay->chorus of chorus->delay?
    "In God we trust, all others pay cash."

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten