Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 384 van 866 EersteEerste ... 284334374382383384385386394434484 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.831 t/m 3.840 van 8652
    Senior Member

Standaard

Is al een tijdje af maar had nog niet gepost:

Gebouwd in een DAP Showmaster 48 flightcase(zoals velen)
    Wanneer ik een goede voeding ga kopen ga ik hem waarschijnlijk weer aanpassen zodat er meer ruimte is.

Twee inputs met A/B switcher er in gebouwd.

Van rechts naar links: output naar amp, send vanuit versterker, return naar versterker, channel/reverb switch en stroom.
    Voor dat ik de opmerking krijg waarom ik geen powercon heb gebruikt, omdat ik dat niet nodig vond.

Van binnen:

The Titanium White

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Deze Squier is de moeite waard om te koesteren

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AoDf Bekijk bericht
    Ziet er goed uit Lee, hoeveel drives heb je de laatste tijd al versleten

Kan me herinneren dat je een tijdje teurg nog met 2 blackstar pedalen speelde, daarna volgens mij een Mesa V-twin, nu zie ik de good-old TS weer en de Fulltone GT.

Hoe bevalt de KH-95 eigenlijk?
    Hoeveel drives.. Uhm... teveel alhoewel die GT-500 nu al een jaar of anderhalf op het bord staat. Die Blackstars als die V-Twin gingen enorme bakken ruis produceren bij hogere gain en was gewoon niet helemaal mijn ding.
    Die good-old-TS is voor een andere band (meer bluesy) en voor de rest alles op de GT.

De KH95 bevalt prima. Lekker op high-gain, beetje zelfde idee als de Zakk Wylde series, maar subtieler.. of niet - of in ieder geval meer mijn ding.

Senior Member

Standaard

Mijn plankie! Dit is wat ik komende Horizontour met Zoé Red ga gebruiken.

SD9 -> BOR -> Dt10 -> Stereo Chorus -> Memory Toy. Gevoed met een Harley Benton Powerplant JR. Normaal heb ik ook een Boss TR-2, maar die neem ik nu niet meer omdat -ie niet past én en al een tremolo op m'n Fender Excelsior zit.

Dit is trouwens een Pedaltrain Mini.

Senior Member

Standaard

Enkele dagen geleden voor m'n verjaardag van mijn vrouwtje een Gigrig Quartemaster 6 gekregen.
    Vandaag enkele uurtjes mogen spelen met lava cables (goed en klein maar man wat een gepruts..).

Signal path:

Fuzztool jr.
    Jam Pedals Wah
    Gigrig -->
    Jam pedal Dynasorr Comp
    Em-Drive
    XTS precision Drive
    Bogner ecstacy Blue
    Jam Pedal Retro Vibe en Mad Professor Phaser
    Strymon Flint, Trem en Verb
    EB Volume + Tuner polytune mini
    Strymon timeline + disaster area design controler

Power is 1x Voodoo labs 2 en 1 x Voodoo labs ISO 5
    Board is een Björk customshop pedalboard.

Klaar!! zou ik zeggen... voorlopig altans

Standaard

Sodeju wat een board!

Genoeg gave pedaaltjes volgens mij

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SBe Bekijk bericht
    Jam Pedals Wah
    heel fraaie pedalen! waar heb je deze gekocht en wat zijn je bevindingen?
    Ik was aan het denken om deze misschien ook te kopen binnenkort.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Mijn plankie! Dit is wat ik komende Horizontour met Zoé Red ga gebruiken.

SD9 -> BOR -> Dt10 -> Stereo Chorus -> Memory Toy. Gevoed met een Harley Benton Powerplant JR. Normaal heb ik ook een Boss TR-2, maar die neem ik nu niet meer omdat -ie niet past én en al een tremolo op m'n Fender Excelsior zit.

Dit is trouwens een Pedaltrain Mini.
    All you need, heb ongeveer hetzelfde alleen een opto/harmonic trem ipv een chorus. Nice.

Standaard

Wat een gigantisch board SBe! Gaaf man! Zo'n timeline staat ook nog op mijn verlanglijstje....ooit.

Mijn plank heeft ook wat veranderingen ondergaan laatste tijd: Delaylab en Wampler compressor zijn nieuw, DD20 er even af voor nu:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timotio Bekijk bericht
    Wat een gigantisch board SBe! Gaaf man! Zo'n timeline staat ook nog op mijn verlanglijstje....ooit.

Mijn plank heeft ook wat veranderingen ondergaan laatste tijd: Delaylab en Wampler compressor zijn nieuw, DD20 er even af voor nu.
    Leuk bord! Lekker beetje eigenzinnige keuze van pedaaltjes, in het positieve woord van de zin. Hoe is die Hardwire phaser? Ik ben fan van phasergeluid en fan van Hardwire, dus ook benieuwd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Leuk bord! Lekker beetje eigenzinnige keuze van pedaaltjes, in het positieve woord van de zin. Hoe is die Hardwire phaser? Ik ben fan van phasergeluid en fan van Hardwire, dus ook benieuwd.
    Dank u :-). De hardwire is een erg uitgebreide phaser: er zit van alles in, ik gebruik hem vooral voor de wat "trancy" toevoegingen op z'n tijd. Om eerlijk te zijn heb ik nog altijd niet alles ontdekt wat er in zit, soms denk ik er over om terug te gaan naar de simpele phase 90, maar ik verwacht dat deze beter klinkt/kan klinken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten