Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 383 van 866 EersteEerste ... 283333373381382383384385393433483 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.821 t/m 3.830 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    En welkom trouwens.
    Helemaal vergeten!!! Welkom!

Senior Member

Standaard

Mijn boardje ook nog maar eens posten. veel veranderd de laatste tijd.

volgorde:
    Dunlop Crybaby Classic --> Ibanez WH10V2 --> Boss PH-2 --> Boss CE-3 --> Vox Ice9 --> Ibanez BB9 --> Vox Satchurator --> EHX Switchblade plus --> Boss FRV-1 --> Line6 DL4 --> Line6 FM4.
    Voedingen zijn de Voodoo Lab PP2+ en de T-Rex Fuel Tank Jr.
    de Line6 DL4 + FM4, de Satchurator en de BB9 lopen op eigen voedingen.
    De tuner die er nu aan hangt is even tijdelijk omdat mijn Korg DT10 het begeven had.

Ik denk dat ik binnen een maandje of 2/3 weer verder ga met uitbreiden in de zin van een Boss DD3 of DD7, 2e Boss PH-2, Boss DS-2, Boss FV50L en een nieuwe tuner. (ofja.. de tuner miss binnenkort al. dit werkt niet goed on-stage)

Edit: @Michael1985: hoe gebruik je je wah's en line6 pedalen tegenover je andere pedalen? (voorin, achterin, effectsloop?) Ik vind bijv. de WH10 lekker voor clean dingetjes en de Crybaby als er wat meer gain in zit.
    Laatst gewijzigd door Ijselrobo 07; 23 juli 2013 om 23:27
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

Je bent wel zuinig op je pedalen he!
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnLord Bekijk bericht
    Je bent wel zuinig op je pedalen he!
    Die tape kan ik er makkelijk vanaf halen en je ziet er niks meer van
    (Als je dat bedoelt )
    PM voor info/foto's.

Standaard

Ben je slechtziend? Of vanwaar de tape?

Senior Member

Standaard

Waarom heb je ongeveer 84 voedingen en maar 11 pedalen? Die hele pp2 plus gebruik je niet! Zonde van het geld en de ruimte De hele fueltank kan er af...
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Ben je slechtziend? Of vanwaar de tape?
    Ik heb niks aan mijn ogen (niet eens een bril of lenzen). Maar ik vind dat gewoon leuk uitzien en op donkere podia zie je beter waar je moet trappen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Waarom heb je ongeveer 84 voedingen en maar 11 pedalen? Die hele pp2 plus gebruik je niet! Zonde van het geld en de ruimte De hele fueltank kan er af...
    Zoals ik al zei.. binnen een maandje of 2/3 wil ik er nog wat pedalen bij voegen en dan ga ik ook de PP2+ meer gebruiken. daar moet ik sowieso nieuwe (en wat langere) kabeltjes voor gaan kopen.
    De Satch en de BB9 vind ik gewoon lekkerder werken met een eigen voeding en de line6 pedalen geef ik liever een eigen voeding door het verbruik.
    PM voor info/foto's.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    ....de line6 pedalen geef ik liever een eigen voeding door het verbruik.
    Moet die PP2 prima kunnen voeden hoor, ding heeft vermogen zat. Zou het patchkabeltje tussen je twee Line6 apparaten trouwens vervangen voor een iets langere, deze gaat het vroeg of laat begeven door de spanning denk ik.

Standaard

Het is nog "work in progress". Ik ben bijna door de bodem van mijn oude showmaster 48 heengetrapt (te veel gaten in geboord in de afgelopen paar varianten van het board en nu is de bodem gewoon naar stront).

Alle pedalen, behalve de wah, liggen nog los en moeten nog vast en er moet nog een top op de box (midden), die is er al wel, maar kan er nog niet op. Signalpath is wel helemaal goed en ruisvrij, dus daar ben ik wel blij mee.

Signal: Guitar > TC Electronic Polytune > Wah KH95 > Ibanez TS7 > FullTone GT-500 > Mooer Ensemble King > Mooer Trelicopter > Marshall Reflector > Boss DD20 > dual out AMP
    (ik speel soms op zowel een VOX AC30 als een Fender nogwat tegelijkertijd). Onder de Reverd en de Mooers zit trouwens mijn draadloze Senheiser ontvanger.

PS > Slechte kwaliteit foto's.. Toch maar een keer met een echte camera doen.

Senior Member

Standaard

Ziet er goed uit Lee, hoeveel drives heb je de laatste tijd al versleten

Kan me herinneren dat je een tijdje teurg nog met 2 blackstar pedalen speelde, daarna volgens mij een Mesa V-twin, nu zie ik de good-old TS weer en de Fulltone GT.

Hoe bevalt de KH-95 eigenlijk?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten