Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 382 van 866 EersteEerste ... 282332372380381382383384392432482 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.811 t/m 3.820 van 8652

Standaard

Ik heb ze al heel lang liggen. Toen ooit eens gekocht bij de lokale muziekboer... Zelf heb ik ze ook gesoldeerd maar ook dat is alweer een paar jaar terug, toen kocht ik ze bij newtone-online.nl.
    Ik heb er goede ervaringen mee maar ik ken de problemen waar over geschreven is wel met andere jacks... Je krijgt waar je voor betaald :-)
    Deze zijn in ieder geval goed...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Tja, als Neutrik nou eens een goede kleine plug zou maken die net zo stevig en eenvoudig soldeerbaar is als de grote variant, maar dan de helft van het formaat, dan zouden ze daar echt miljoenen van verkopen denk ik.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodeboboeror Bekijk bericht
    Erg vet board! Je hebt zo'n dingetje, zie ik, ben rats de naam vergeten, waarmee je de expressie-inputs van meerdere pedalen kan linken aan één expressiepedaal? Hoe is je ervaring ermee en welke pedalen heb je aangesloten?

Ohja: vanwaar heb je dat looppedaal? thx

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Tja, als Neutrik nou eens een goede kleine plug zou maken die net zo stevig en eenvoudig soldeerbaar is als de grote variant, maar dan de helft van het formaat, dan zouden ze daar echt miljoenen van verkopen denk ik.
    Heb er eens naar geinformeerd. De trekontlasting is het heikele punt. Ze willen geen consessies daarin plegen.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Senior Member

Standaard

Mja, daar kan ik wel inkomen. De trekontlasting van Neutrik pluggen is voor zover ik weet wel uniek en meerdere stappen beter dan de concurrenten die ik geprobeerd heb. Als ik plaats had dan zou ik alleen maar Neutrik pluggen gebruiken, maargoed, je probeert je pedalenplankje toch zo klein mogelijk te houden en dan gaat dat lang niet altijd.

EDIT: om na al dat gejank over pluggen toch maar eens een nuttige bijdrage te leveren aan dit topic:

Dit alles gaat in een overstuurde Orange. Dat gouden kastje is een Klon(e) en wordt gebruikt voor meer overdrive. Het volumepedaal wordt gebruikt voor minder overdrive en swells icm de delay de reverb. Ik heb overigens nog een tip voor een goede Toneprint voor swells: http://www.tcelectronic.com/hall-of-...lis-the-cloud/
    Laatst gewijzigd door Fuhgawz; 23 juli 2013 om 16:35
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Junior Member

Standaard

Beste allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum. Speel nu vijf jaar gitaar en de laatste jaren haast dagelijks, lekker verslavend . Ik ga volgende week
    beginnen met het maken van een custom pedalboard voor m'n effecten. Zie hieronder. Zoals je wellicht kan zien hevig beinvloed door John Frusciante en zijn geluid.
    Deze pedalen heb ik momenteel.

}} Behringer TU300 chromatische stage tuner
    }} Boss - DS2
    }} Big Muff USA
    }} MXR Micro Amp
    }} Electro-Harmonix Holy Grail Reverb
    }} Dunlop Crybaby
    }} Ibanez WH-10
    }} Boss CE-5 Chorus Ensemble
    }} Line6 DL4 Delay
    }} Line6 FM4 Filter Modeler
    }} Electro-Harmonix Deluxe Electric Mistress

Qua geluiden etc zit het wel snor. Het klinkt als een huis. Verder heb ik een Fender Stratocaster Red, Gretsch White Falcon, Epiphone Black.

Volgende week starten met het maken van het pedalboard. Nog iemand tips?

Standaard

Betere kabels!
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Standaard

En een betere tuner.

Senior Member

Standaard

Veel kleinere plank, 2e rij verhogen.

Moderator

Standaard

....en natuurlijk de grote sticky "Pedalboards bouwen: tips & tricks" doorbladeren hier bovenaan dit subforum. En welkom trouwens.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten