Had eens een aantal negatieve ervaringen gelezen, vooral over die delay/fuzz; kwam kapot aan, heeft maanden geduurd voor ze antwoordden op de mail, kreeg dan een nieuwe die volledig anders bleek te klinken. Ikzelf heb er geen ervaring mee!
Had eens een aantal negatieve ervaringen gelezen, vooral over die delay/fuzz; kwam kapot aan, heeft maanden geduurd voor ze antwoordden op de mail, kreeg dan een nieuwe die volledig anders bleek te klinken. Ikzelf heb er geen ervaring mee!
Weer eens een update. Heb m'n 'normale' Hardwire galm er weer bij gezet. Helemaal vooraan. Voor de rest heb ik de route iets aangepast.
Groeten,
Merijn
Zier er tof uit!
Heb je die Hardwire Supernatural in NL gekocht? Ben er al een tijdje naar op zoek, maar kom 'm binnen NL nergens tegen...
Dank :-) Kan er alles mee.
Nee, die supernatural heb ik rechtstreeks bij PGS besteld.
Hier mijn pedalboard, onlangs de volgorde nog wat aangepast. En de formula 5 op 18 volt gezet. Maar hier speel ik nu al een tijdje mee en ben wel zo tevreden dat ik het (voorlopig!) ook zo laat. Nog een tip: aangezien ik een hekel aan het gesjouw en gesleep heb, heb ik vorig jaar bij Thomann deze kist/koffer op wieltjes gekocht. Wel even een uitgave, maar dan heb je ook wat zeg maar.
![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers