Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 469 van 593 EersteEerste ... 369419459467468469470471479519569 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.681 t/m 4.690 van 5928
    Senior Member

Standaard

Niet verkeerd. Ik denk dat je er uiteindelijk wel een andere humbucker in gaat proppen...

Senior Member

Standaard

Dat zou wel goed komen dan, ik heb nu in me lp een aph1 in de brug die ik wel zou willen vervangen en die zou dan mooi daarin kunnen.

Standaard

Is er iemand die deze Fender al heeft geprobeerd? Al heel veel bekeken op MP en nog niet weg...
    Heb veel interesse maar woon in Groningen dus zou blinde koop worden. Durf ik op zich wel aan maar vraag me af of dit iets goeds is.
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...6uusjf_WTrA1-Z

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kars Bekijk bericht
    Is er iemand die deze Fender al heeft geprobeerd? Al heel veel bekeken op MP en nog niet weg...
    Heb veel interesse maar woon in Groningen dus zou blinde koop worden. Durf ik op zich wel aan maar vraag me af of dit iets goeds is.
    http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...6uusjf_WTrA1-Z
    Ik ben daar laatst langs geweest en wilde m kopen maar als je 2 keer aan die floyd rose trok was ie gelijk helemaal ontstemd, dan hoeft het van mij niet. Ze zeiden dat normaal was bij gitaren met floyd rose......

Standaard

Bedankt voor deze info. Ik had al een vermoeden dat je erin was gedoken...
    Dat schiet niet erg op nee, dat ontstemmen. Hoeft ook niet natuurlijk met een goede FR....

Senior Member

Standaard

Is ook geen originele floyd, maar een lycenced en voor dat geld. Wieweet met een beetje tune up krijg je mooi stem vast. Floyds eissen natuurlijk een goede afstelling.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door B-stone Bekijk bericht
    Is ook geen originele floyd, maar een lycenced en voor dat geld. Wieweet met een beetje tune up krijg je mooi stem vast. Floyds eissen natuurlijk een goede afstelling.
    Dat wist ik al, maar ze vertelden allemaal van die verhaaltjes eromheen terwijl die op internet helemaal perfect aangeschreven stond door hun. Dan hoeft het van mij niet.

Senior Member

Standaard

is natuurlijk onzinnig dat je adverteert met niet ontstemmen bij divebombs en dan met een ander verhaal komen..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door da Liks Bekijk bericht
    is natuurlijk onzinnig dat je adverteert met niet ontstemmen bij divebombs en dan met een ander verhaal komen..
    Klopt daar heb ik even overheen gelezen bij de advertentie

Standaard

Mijn partscaster setup voor slide. Bestaat uit Charvel body en hardware, Mighty Mite hals en lipstick pickups van gfs.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten