Nou ik heb me een camcorder gekocht en filmpjes gemaakt van mijn Fidos, alleen van "Dyna Fido" en de "Great White Fido" moet ik nog clipjes maken.
De versterker is mijn orange Tiny Terror met Bogner box en mijn electro harmonics Tone tattoo pedaal.
Nou ik heb me een camcorder gekocht en filmpjes gemaakt van mijn Fidos, alleen van "Dyna Fido" en de "Great White Fido" moet ik nog clipjes maken.
De versterker is mijn orange Tiny Terror met Bogner box en mijn electro harmonics Tone tattoo pedaal.
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
en twee clipjes meer.
- Willy Alberti
Props voor het Black flag shirt
Haha geweldig dat Engels! Typisch Nederlands.
By the way, wel erg tof dat je je eigen gitaren maakt en die gasten op dat forum een poepie hebt laten ruiken.![]()
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Nou jongens hier is mijn laatste nieuwe "The Great White Fido"
En nog niet eens tien minuten nadat ik er snaren op had gezet heb ik de eerste keer inpluggen gefilmd.
- Willy Alberti
Wouter, congrats on this one. Klinkt helemaal niet verkeerd. Gewoon om mijn nieuwsgierigheid te stillen... Met welke lak heb jij deze afgelakt? ik meen een satijnlak te zien i.p.v. hoogglans. En ik vraag mij af wat er onder het slagplaatje bij de hals verborgen wordt?
Nogmaals, gewoon mijn nieuwsgierigheid.
Ik heb de gitaar ondertussen nog gepolijst dus nu glimt ze weer ik heb die dure motip lak gebruikt die ik bij een professionele zaak in Maastricht heb gekocht, dat was zo'n 20 Euro per bus. Dat klepje zit er voor de sier, zit helemaal niets onder. Maar het zit er ook omdat ik vind dat zonder hals element de grote slagplaat toch wel in het lucht ledige zit.
Ik kwam op het idee toen ik op Kisekae de gitaar virtueel maakte.
![]()
- Willy Alberti
Had toevallig net een foto gemaakt:
![]()
Vet hoor, die Super Distortion met die chromen kap.
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Ik zie 'm nu pas, vette SG Harold! Is het een silver burst? In dat geval; extra vet! De eenvoud van één element vind ik ook erg tof.
Favorieten/bladwijzers