Het is een Matsumoku van begin jaren 70 en inderdaad een gretsch kopie, ik heb eenzelfde exemplaar gehad, prima gitaar met een prima sound.
Nekje is wel erg smal (bij de topkam 40 mm) en daar moet je van houden.
Prijs is prima voor het setje.
Het is een Matsumoku van begin jaren 70 en inderdaad een gretsch kopie, ik heb eenzelfde exemplaar gehad, prima gitaar met een prima sound.
Nekje is wel erg smal (bij de topkam 40 mm) en daar moet je van houden.
Prijs is prima voor het setje.
Voor de kleine beginners-beurs:
Één PRS-achtige en één Strat-achtige + amp voor 125 euro
In één klap een gitaar met humbuckers en één met singlecoils en een oefenampje voor maar weinig centen. Inclusief standaard, straps, kabel(s) en gitaarhoezen zelfs!
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Zou dat wel een fris zaakje zijn?
2 gitaren, amp en toebehoren voor dat geld?
Als je kan gaan kijken en er is niks mis mee dan zou ik niet weten waarom. Okee, het is een dumpprijs, maar als ik naar de beschrijving van de ad kijk dan lijkt het me niet dat hij er héél veel verstand van heeft?
Dit is niet zo'n karakteristieke advertentie in het Engels geschreven en met mooie foto's van het net geplukt.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Duikt nu alweer op, in Alkmaar net over de afsluitdijk. IDD Matsu, ik zie gelijkenis met sommige Aria/Diamonds.
Had bij de vorige eigenaar nog gecontacteerd maar was toen al verkocht.
Ik had zelfs een bod gedaan, maar zag de advertentie op Speurders daarna verwijderd was.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers