Als die mastervolume later is ingebouwd is het een 1987 dacht ik.
Grappig, ik heb ook een JMP uit '77, maar dan één met master volume vanuit de fabriek, type 2204.
Heb je de HOOK niet meer?
Als die mastervolume later is ingebouwd is het een 1987 dacht ik.
Grappig, ik heb ook een JMP uit '77, maar dan één met master volume vanuit de fabriek, type 2204.
Heb je de HOOK niet meer?
Mijn board: zelfgemaakt van 12 mm MDF, uiteraard met passend deksel. De switch is van een Koch Jupiter, signaal loopt via de ME-50 naar de EHX LPB-1. Onder de LPB-1 zit de voeding, een Harley Benton Powerplant Junior.
Basisgeluid is dus gewoon gitaar > amp. De Koch Jupiter heeft hele mooie cleans en een meer dan aanvaardbare drive, plus nog een "more drive" switch. De LPB-1 geeft de pre-amp nog wat extra boost voor solo's etc. De ME-50 levert modulatie, delay etc waar nodig, en zelfs een lompe distortion of fuzz als het moet. Compact, maar toch veelzijdig board.
![]()
Laatst gewijzigd door Mr. Dynamite; 5 juli 2013 om 18:05
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Strakke plank! Die krulstaart maakt hem wel af![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Pedalboard bouw kan beginnen!
![]()
Vandaag een showmaster 24 case binnen gekregen van bax.
En van thomann een pp junior voeding en een fs2 footswitch voor me tubemeister, de bogner blue komt pas volgende week aangezien ik die al heb besteld en pas zaterdag leverbaar is.
Morgen even naar de bouwmarkt op hout te kopen als ondergrond en wat balkjes voor de constructie.
Iemand een idee waar ik niet al te duur wat velcro kan kopen, het gaat om de zachte kant die zelf kan kleven.
Ik heb het mijne gehaald bij een stoffenzaak, kostte weinig en plakt prima. Dat hele zware industriële spul leek me niet echt nodig, en is tot nu toe ook niet nodig gebleken.
Favorieten/bladwijzers