Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 698 van 904 EersteEerste ... 198598648688696697698699700708748798 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.971 t/m 6.980 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2010begonnen Bekijk bericht
    Super apart. Kan er voorlopig ook niks over vinden. Weet iemand meer?
    Gebouwd eind jaren 70 bij Chu-Shin Gakki.

Chu-Shin Gakki bouwde ook de 2e en 3e generatie Fresher gitaren en ze bestaan nog steeds (tegenwoordig bouwen ze Charvel en Jackson gitaren als ik het goed heb)

De effecten zijn leuk, maar vaak niet echt bruikbaar, op de flanger en chorus na.
    De effecten vreten batterijen en de betrouwbaarheid neemt wel af na al die jaren.

Heb er al een heleboel gerepareerd in de loop der jaren met allerhande storingen, zeker als er door domkoppen in gerommeld is, is de ramp vaak niet te overzien.

Senior Member
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Da's nou eens bij mij om de hoek haha. Durf het niet te zeggen. Welson/Eko? Aria/Diamond?

WIETSE!!

Senior Member

Standaard

Die pickups ken ik van Welson en die W in de Bigsby zegt ook iets...

Standaard

Dan zou ik maar eens gaan kijken. Ik durf het ook niet te zeggen maar stel dat 't een echte Gretsch is en geen kopie...
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Senior Member

Standaard

Die versterker is eerder uit de jaren zeventig dan zestig.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Het is dat het voor mij het andere uiterste van NL is anders was ik zelf gaan kijken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frekie Bekijk bericht
    Da's nou eens bij mij om de hoek haha. Durf het niet te zeggen. Welson/Eko? Aria/Diamond?

WIETSE!!

niet zo schreeuwen!!

het is een japanse VOX met welson elementen, nadagen van VOX gitaren dus begin 70er jaren , effe zoeken op fetishguitars en je vindt een rooie.
    en die w in de trem zegt niks, dat is toeval, jammer van die nep F holes het is een leuke gretsch kopie.

prijs is prima de versterker is ook uit die tijd, het is dat ik momenteel wat dingen aan mijn hoofd heb en in afwachting van de financiele gevolgen daarvan zit, anders haalde ik hem op.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten