Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 376 van 866 EersteEerste ... 276326366374375376377378386426476 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.751 t/m 3.760 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kassie Bekijk bericht
    Fhuppel.

Je moet effe photobucket.com gebruiken want die links werken voor geen meter in dropbox. Sprak hij uit ervaring.

Groeten Kas.
    vreemd, bij mij staat de foto er wel, maar heb nog al klachten gehad op andere forums. Bedankt om het te melden.

M'n account bij imageshack eens proberen

Het is een zelfgemaakt dingetje:

Heb net een pedaaltje bijgekocht (bigknobpedals civil war - staat nog niet op foto) en nu zit ie echt propvol. Misschien moet ik nog eens een kratje bier halen
    Die Vintage Phaser hangt ook een beetje over de rand. Is wel een beetje slordig zo, maar het moet zo maar dienen.
    Nu ja, voornaamste is dat de pedaaltjes mooi samen staan en gemakkelijk te verzetten zijn als ik de kamer kuis.
    Laatst gewijzigd door fhuppel; 29 juni 2013 om 23:56

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik was gisteren op bezoek bij een oude maat van mij die bassist is. Ik vond zijn 'effecten' voor de bas erg indrukwekkend en verbaasde me toch wel dat hij er zovele heeft en gebruikt:

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
    vreemd, bij mij staat de foto er wel, maar heb nog al klachten gehad op andere forums. Bedankt om het te melden.

M'n account bij imageshack eens proberen

Het is een zelfgemaakt dingetje:

Heb net een pedaaltje bijgekocht (bigknobpedals civil war - staat nog niet op foto) en nu zit ie echt propvol. Misschien moet ik nog eens een kratje bier halen
    Die Vintage Phaser hangt ook een beetje over de rand. Is wel een beetje slordig zo, maar het moet zo maar dienen.
    Nu ja, voornaamste is dat de pedaaltjes mooi samen staan en gemakkelijk te verzetten zijn als ik de kamer kuis.
    Geeft die Bad Monkey geen tonesuck? Of merk je dat niet met die Behringer ernaast..
    " Great minds think alike"

Standaard

Niet zelfgemaakt, wel zelf de gaatjes geboord om de Voodoo Iso5 eronder te hangen. Barber DD loopt nu op 18volt.

Standaard

Basaal bordje. Meer heb ik eigenlijk niet nodig.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Versie 2.0.13.4 denk ik

Erg mooi boardje, goede keuze qua pedaaltjes! Cae wah, strymon flint, BOR, eventide, netjes. Heb je ook een Strymon Timeline overwogen ipv de eventide?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Markmoos Bekijk bericht
    Erg mooi boardje, goede keuze qua pedaaltjes! Cae wah, strymon flint, BOR, eventide, netjes. Heb je ook een Strymon Timeline overwogen ipv de eventide?
    Thanks! Klinkt ook echt te gek.

Timeline eigenlijk nooit overwogen omdat ik de Eventide al heb, en daar super tevreden mee ben.

Er kan nog 1 mini pedaaltje op... maar welke hmm...
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Ik speel eigenlijk al weer anderhalf jaar met dit pedalboard, zelfde als de eerste versie, alleen andere pedalen en wat kleine aanpassingen... Aangezien ik het gewoon goed voor elkaar wil hebben (het moet gewoon werken, keer op keer zonder ruis en gekraak), laat ik het maken... het is mij het geld dubbel en dwars waard... Het pedalboard bevalt mij uitstekend!

Daarnaast ben ik zelf beizg met een eigen boardje, ik wilde kleiner maar er komen een paar grote pedalen op.... (plexitone, flashback x4, micropog, wah), maar dat wordt een lang project omdat ik te druk ben met andere zaken....

Er af gegaan zijn mxr evh flanger, retro sonic chorus, ocd....

Erbij de vibetool, line 6 g50 (wilde graag een wireless, op het moment dat ik een kabel aan de zijkant van het board steek wordt de wireless gebypassed), flashback delay, drivetool en de okko. Qua overdrive is de okko toch wel een van mijn favourieten, icm met mijn marshall gewoon heerlijk! Het board is wat simpeler geworden, chorus gebruik ik te weinig (dan liever een vibe) en als ik m nodig heb dan zet ik die op de flashback (of de whammy, die heeft ook een mooie chorus).

Voor mij werkt dit perfect zo!

[/URL]

Senior Member

Standaard

Harm, jij had toch een HOOK? Welke Marshall gebruik je nu?

Oh ja, mooi board!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Harm, jij had toch een HOOK? Welke Marshall gebruik je nu?

Oh ja, mooi board!
    een marshall uit '77, dus ff zien wat is het dan? Een jmp?.. maar klinkt meer als een plexi... Ik dacht dat dat aan mij lag maar een andere gitarist had t zelfde... Wat mij opviel is dat t klinkt als een echt lekkere directe marshall, gooi er een strat voor, marhsall open en je hebt instant jimi sound!! echt lekker!
    50 Watt, zit mastervolume op maar dan klinkt de versterker echt anders...

Het enige wat ik nog goed uit moet proberen is mijn thd hotplate... ik merk dan dat de boost pedalen niet/nauwelijks werken, dus moet ik meer met volume spelen.... en dat is voor mijn beperkte techniek even wennen .. Plus de sound verandert toch wel flink...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten