Laatst gewijzigd door Nagramoth; 19 juni 2013 om 09:49
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Ik vind ' m ook erg mooi; ben erg benieuwd; hoe klinkt dat ?
Alleen maar beter geworden met Bigsby. Speel er dagelijks op. De graphtec zadels bevallen mij ook erg goed. Blijft goed op stemming ondanks dat ik de trekstengel vaak gebruik.
Groet,
Marco
Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was
Mooi zo Marco!
Een custom tele met bigsby blijf ik toch wel één van de mooiste gitaren vinden die er zijn. Al wordt alles mooier als je er een Bigsby op schroeftNog afgezien van het feit dat ze zo'n heerlijke subtiele vibrato toe kunnen voegen.
Nee, er zit een brug op van Vibramate. Lijkt veel op de gewone brug,alleen het uiteinden is aangepast. Je kunt de brug ook gebruiken zonder Bigsby, omdat de gaatjes van de snaren via de achterzijde gewoon te gebruiken zijn.
Super systeem,zonder dat je gaten hoeft te boren.
Groet,
Marco
Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was
Mijn Hornbach tele en mijn Blaze tele, zoals ondertekend door voormalig Iron Maiden zanger Blaze Bayley.
Om die vraag over wat voor hout ik gebruikt heb voor de Hornbach tele te beantwoorden: hij is van meranti.
"Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
- Willy Alberti
Heel heel erg mooi zeg! Kan me voorstellen dat je die haast niet aan de kant kunt zetten. En Graphtech zadels zijn gewoon heel fijn, scheeld gewoon merkbaar met ontstemmen. Dat meer sustain verhaal van ze geloof ik niet zo in.
Favorieten/bladwijzers