Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 augustus 2008
    Locatie
    Hulsberg
    Berichten
    939

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baker Bekijk bericht
    Ik snapt hem, wat een onzin eigenlijk die advertentie, ze graven hun eigen graf mijns inziens.
    Mvgr. Dirk Jan

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MyGreenLady Bekijk bericht
    Wat vreselijk kinderachtig dat dat Tonika verhaal steeds weer word aangegrepen. Dat is in dit geval gewoon off-topic.

    Ik kwam hier even een kijkje nemen en moet ik weer tegen dat hype-gezeik aankijken. Daar word ik een beetje boos en verdrietig van.
    Daar kan je maar beter aan gaan wennen dan denk ik. Als een bedrijf zich zo dom weet te gedragen dat ze zelfs het NOS journaal halen met hun acties dan wordt er nou eenmaal over je gepraat. Misschien dat we het over een jaar of 20 wel vergeten zijn.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard

    Nou, het gaat anders nog steeds over Tonika. Als we er echt 20 jaar voor nodig hebben om het te vergeten dan mogen jullie eens bij jullie zelf na gaan wie nou echt de eerste steen heeft geworpen.

    Maar goed, men zal wel over mijn reactie over het Eastman verhaal hebben heengelezen, dan hoef ik eigenlijk ook niet te verwachten dat het daar nog over gaat.
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top