Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 515 van 622 EersteEerste ... 15415465505513514515516517525565615 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.141 t/m 5.150 van 6220
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Whooooo beauty! Verrassende move Henri!
    Zitten toch altijd Purstbucker varianten in Historics? De Pro's als ik het goed heb? De zoveelste keer dat Gibson beweert met echt goede PAF kopieën te komen, maar die heb ik nog nooit gehoord Ik weet niet of het je juist interessant lijkt om een iets mellower LP erbij te hebben naast je 04 Standard en je ES335, maar anders zijn er genoeg kleine bouwers die wél goede PAF klonen hebben hoor.
    Dat was eigenlijk mijn insteek. Omdat ik ervan uitging dat PAF's klinken zoals in mijn ES, dacht ik een goede zet gedaan te hebben. Ik kan natuurlijk altijd die Classic '57's uit m'n ES eens in de R9 steken. (waar is het "idee-icoon"?)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soundbound Bekijk bericht
    Prachtig Henri! Heb ik je net gemist, ik was er vandaag ook nog even om mijn nieuwe CS strat strak af te laten stellen. Ik vind het een geweldige zaak! Die gitaartech, Erwin, is met hart en ziel met zijn beroep bezig en is ook nog een enorm aardige vent.
    Ik mag er graag rondsnuffelen, heerlijk, en Rudi is ook wel ok, wel een beetje "zakenmannetje", maar ja.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ben nog nooit bij die zaak geweest, maar vindt de gitaren daar vrij hoog geprijsd eigenlijk. On topic: misschien inderdaad steffsen paf's erin zetten. Vriend en vijand zijn het erover eens dat die het dichtste bij het origineel komen. Is een Belgische bouwer volgens mij en zijn wel vrij dure pu's. Ook kloppmann, Duitse elementen bouwer, schijnen ook heel goed te klinken. Moet je de 59 ers hebben, die zitten ook in de Nick huber gitaren.
    Steffsen, Kloppman, Huber, check.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Ik mag er graag rondsnuffelen, heerlijk, en Rudi is ook wel ok, wel een beetje "zakenmannetje", maar ja.
    ik kan heel goed met Rudi, kom er ook geregeld even een bak koffie drinken en dan neemt hij ook altijd even de tijd om bij te praten. Ik heb er dan ook wel het nodige gekocht

Ik heb overigens niet het beeld dat hij nou zoveel duurder is dan andere Nederlandse winkels (als je Max vergelijkt, denk ik dat hij niet duurder is). Hij heeft wel vaak heel apart spul in de winkel staan en daar betaal je voor. Overigens handelt TFOA vooral over de grens.....
    Laatst gewijzigd door soundbound; 11 juni 2013 om 21:46

Senior Member

Standaard

Standaard

Wow, die Deluxe!

Senior Member

Standaard

Pff, geen een burst. Mooie lp's hoor ieme!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Nice Ieme!!

Senior Member

Standaard

Wat een mooie gitaren zeg ! Dat is nog eens lekker de werkdag opstarten als je dit gelijk ziet.... Vooral de deluxe en de 3PU LPC zijn erg mooi. Welke bouwjaren hebben die?
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Standaard

Mooi setje hoor!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Een R9 40th anniversary (bj, 1999), vandaag opgehaald, kon hem niet weerstaan :

Slagplaat moet er nog af, en de g-snaar loopt iets aan. Dat gaat nog verholpen worden.
    Zeg Henri, hier gaan we toch wel even een apart topic voor maken hè.
    Gibson, what else...?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten