heel schoon!
heel schoon!
Wow dat is goed gelukt. Mag ik vragen welke kit dit is?
En welke beits werd dan gebruikt?
Echt prachtig !
De top is gelijk in een amber kleur nitrocelluose lak gespoten,
En die waterbeits van de achterkant, geen idee meer van het merk, die heb ik jaren in een potje zitten.
Is waterbeits die in de antiek restauratie wordt gebruikt.
En de kit, was enkel een body en hals, komt uit China via Ebay gekocht.
Incl verzenden.. 94 euro
Laatst gewijzigd door benwave; 9 juni 2013 om 19:17
erg mooi, das echt geen geld voor zulke mooie stukkies hout
life sucks and then you die
Inderdaad, geluk gehad toch met een zo'n mooie plank? Las een eind geleden nog dit artikel, wel grappig, moet je echt eens heel doornemen...Heeft wel niets met jou te maken, maar toch.
http://notrightinthehead.net/2011/08...l-kit-reviews/
Nou niets met mij te maken, Laat dat nou net de zelfde Song Musical zijn als waar die van mij ook vandaan komt.
Je zou er bijna spijt van krijgen.
Maar toch niet, deze die ik hier heb is bij lange niet zo slecht als wat die man reviewd
Gelukkig maar. Ik heb hem nog eens secuur nagekeken, en bij die van mij zitten ook wel een paar plekjes, waar de binding niet perfect tegen het hout zit, maar dan moet je wel heel goed kijken en van ergg dichtbij.
Vergelijken met die kit uit Canada of van Tokai uit Duitsland kan niet maar is ook niet eerlijk als je de prijs vergelijkt
De gitaar van The Village Idiot was nog goedkoper, 69 dollar dat is 52 euro, tja wat wil je dan , verwachten dat er een customshop Gibson tevoorschijn komt ?
Laatst gewijzigd door benwave; 10 juni 2013 om 09:51
Toch ? Grappig toch, die conversaties. Krijgt de man een nieuw exemplaar in de bus.
Waar ik wel van verteld stond was die trussrod verstellings gat in de kop, stond bij hem maar liefst een halve cm uit het midden ofzo..
Die van jou ziet er toch wel anders uit inderdaad. Moet je dan niet redelijk importkosten betalen?
Wel een beetje flauw dat artikel:
Je betaald voor een Lada en hoopt op een BMW. En dan klagen dat het toch niet allemaal perfect is.
Maar dat fineertopje hierboven ziet er toch wel zeer smakelijk uit !
s.
Nee niets hoeven te betalen aan import of en btw.
Postbode stond ineens aan deur met pakketje.
Het is voormij ook de eerste les paul waar ik zelf lekker mee bezig ben.
Dus je maakt beginners fouten, of doet dingen die je volgende keer anders zou doen.
Dus als beginners plankje is het ideaal, ik zou zelf niet gelijk aan zon dure kit beginnen zonder ervaring.
Niet vergeten dat zon dure kit,met goede hardware en elementen al snel op de prijs van een tweedehands echte Gibson komt
Mooi zo! Vraag me echt af wat de bespeelbaarheid zal zijn. Ik ben technieker en doe veel dingen zelf, maar met hout werken is iets waar ik totaal geen ervaring mee heb. Heb al 'n allparts tele geassambleerd en nitro gespoten, maar dan gewoon naturel blank. Een les paul staat echt nog op m'n verlanglijstje, gewoon om ervaring op te doen en er iets moois van te maken.
Favorieten/bladwijzers