Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 30
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.063

    Standaard

    heel schoon!

  2. #22

    Standaard

    Wow dat is goed gelukt. Mag ik vragen welke kit dit is?
    En welke beits werd dan gebruikt?

    Echt prachtig !

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driesp Bekijk bericht
    Wow dat is goed gelukt. Mag ik vragen welke kit dit is?
    En welke beits werd dan gebruikt?

    Echt prachtig !
    De top is gelijk in een amber kleur nitrocelluose lak gespoten,
    En die waterbeits van de achterkant, geen idee meer van het merk, die heb ik jaren in een potje zitten.
    Is waterbeits die in de antiek restauratie wordt gebruikt.

    En de kit, was enkel een body en hals, komt uit China via Ebay gekocht.
    Incl verzenden.. 94 euro
    Laatst gewijzigd door benwave; 9 juni 2013 om 19:17

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 juli 2002
    Locatie
    alkmaar
    Berichten
    7.468
    Blog Entries
    2

    Standaard

    erg mooi, das echt geen geld voor zulke mooie stukkies hout
    life sucks and then you die

  5. #25

    Standaard

    Inderdaad, geluk gehad toch met een zo'n mooie plank? Las een eind geleden nog dit artikel, wel grappig, moet je echt eens heel doornemen...Heeft wel niets met jou te maken, maar toch.

    http://notrightinthehead.net/2011/08...l-kit-reviews/

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driesp Bekijk bericht
    Inderdaad, geluk gehad toch met een zo'n mooie plank? Las een eind geleden nog dit artikel, wel grappig, moet je echt eens heel doornemen...Heeft wel niets met jou te maken, maar toch.

    http://notrightinthehead.net/2011/08...l-kit-reviews/
    Nou niets met mij te maken, Laat dat nou net de zelfde Song Musical zijn als waar die van mij ook vandaan komt.
    Je zou er bijna spijt van krijgen.
    Maar toch niet, deze die ik hier heb is bij lange niet zo slecht als wat die man reviewd
    Gelukkig maar. Ik heb hem nog eens secuur nagekeken, en bij die van mij zitten ook wel een paar plekjes, waar de binding niet perfect tegen het hout zit, maar dan moet je wel heel goed kijken en van ergg dichtbij.
    Vergelijken met die kit uit Canada of van Tokai uit Duitsland kan niet maar is ook niet eerlijk als je de prijs vergelijkt
    De gitaar van The Village Idiot was nog goedkoper, 69 dollar dat is 52 euro, tja wat wil je dan , verwachten dat er een customshop Gibson tevoorschijn komt ?
    Laatst gewijzigd door benwave; 10 juni 2013 om 09:51

  7. #27

    Standaard

    Toch ? Grappig toch, die conversaties. Krijgt de man een nieuw exemplaar in de bus.
    Waar ik wel van verteld stond was die trussrod verstellings gat in de kop, stond bij hem maar liefst een halve cm uit het midden ofzo..
    Die van jou ziet er toch wel anders uit inderdaad. Moet je dan niet redelijk importkosten betalen?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Wel een beetje flauw dat artikel:
    Je betaald voor een Lada en hoopt op een BMW. En dan klagen dat het toch niet allemaal perfect is.

    Maar dat fineertopje hierboven ziet er toch wel zeer smakelijk uit !



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2006
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    1.854

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driesp Bekijk bericht
    Toch ? Grappig toch, die conversaties. Krijgt de man een nieuw exemplaar in de bus.
    Waar ik wel van verteld stond was die trussrod verstellings gat in de kop, stond bij hem maar liefst een halve cm uit het midden ofzo..
    Die van jou ziet er toch wel anders uit inderdaad. Moet je dan niet redelijk importkosten betalen?
    Nee niets hoeven te betalen aan import of en btw.
    Postbode stond ineens aan deur met pakketje.

    Het is voormij ook de eerste les paul waar ik zelf lekker mee bezig ben.
    Dus je maakt beginners fouten, of doet dingen die je volgende keer anders zou doen.
    Dus als beginners plankje is het ideaal, ik zou zelf niet gelijk aan zon dure kit beginnen zonder ervaring.
    Niet vergeten dat zon dure kit,met goede hardware en elementen al snel op de prijs van een tweedehands echte Gibson komt

  10. #30

    Standaard

    Mooi zo! Vraag me echt af wat de bespeelbaarheid zal zijn. Ik ben technieker en doe veel dingen zelf, maar met hout werken is iets waar ik totaal geen ervaring mee heb. Heb al 'n allparts tele geassambleerd en nitro gespoten, maar dan gewoon naturel blank. Een les paul staat echt nog op m'n verlanglijstje, gewoon om ervaring op te doen en er iets moois van te maken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top