Spuitverf van Motip? (Kleurtje komt me wel heel bekend voor ;-) )
Spuitverf van Motip? (Kleurtje komt me wel heel bekend voor ;-) )
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Waar komen de knoppen vandaan?
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
Bedankt!
Haha, de blanke lak is van motip. Maar ik denk niet dat je dat kan herkennen op de foto. Ik heb een voor gespoten behuizing van hammond gebruikt. Kost wat meer, maar zoals die zijn gespoten kan je het zelf niet.
Newtone heeft ze in de aanbieding, 1,20 per stuk!
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Voor een bevriende rock-chick:
Boss MT-2, pink refinish + Diezel mod + blauwe LED
![]()
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Klinkt wel lekker die diezel mod als ik de Youtube video's bekijk.
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
Mijn solo/parallel looper is eindelijk af!
Toch iets ruimer opgezet voor de zekerheid:
Toen een tijdje naar de print gestaard om er achter te komen waarom hij het niet deed ... en de (schandalige) fout gefixt ... de loops omgewisseld (A schakelde B; B schakelde: 3x raden?) ... HPF verlaagd van 160Hz (10nF) naar 72Hz (22nF) omdat er met 160Hz te veel volume/gain verdween, met als eindresultaat:
Wat is het?
* Buffer
* 2 individueel schakelbare loops
Als beide loops aan staan:
* Schakelbare HPF per loop (loop A: 72Hz, loop B is nog 160Hz) om "laag rommel" te voorkomen
* Volumeknop per loop (mixer)
* Schakelbare Phase-inverter op loop A
Uiteindelijk hoop ik hiermee dat ik op mijn milde, duidelijke drive minder gain kan gaan gebruiken, om bij zware stukken parallel een zompig, dikke sound bij te stampen.
Ga ik het (live) gebruiken? Nog geen idee, de full-scale test moet nog komen![]()
Ondertussen het volgende project al afgerond: mijn TC Electronic ND-1 Nove Delay!
De "externe tap-tempo en program up"-jack zat er al in, ik heb dat uitgebreid met een on/off/on switch die de functie van de rechter footswitch bepaalt: tap-tempo, uitgeschakeld of program up.
Voordat ik 'm dicht schroefde nog snel 2 lagen "anti-statich zakje" voor de display gestoken om de enorme lichtbak wat te dimmen.Ziet er een beetje verfrommeld uit, maar o zo fijn voor de oogjes!
Nu nog leren er mee om te gaan![]()
Een gecombineerde tremelo, ene kant is een Fender trem, andere kant een harmonic Magnatone trem
![]()
Stylish hoor. Mooie combi ook.
vriendelijke groet, Olav
Founding Member of the Gun Guitars Owners Association
www.makeyoursongcount.com
Favorieten/bladwijzers