Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard John Mayer/Jimi Hendrix REPLICA Strat

    Als groot fan van John Mayer heb ik een poging gewaagd één van zijn 300 gitaren na te maken. Jimi Hendrix gebruikte de zogenaamde Monterey Pop op het Montery Festival in 1967.

    Ziehier mijn zelfbouw-project ;-) :

    http://www.flickr.com/photos/61166476@N08/8961716357/
    http://www.flickr.com/photos/6116647...n/photostream/

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.808

    Standaard

    Zet er eens een normale strathals op. Dit ziet er niet uit. Verder wel leuk vingerverfwerk hoor.
    147-c Guitars

  3. #3

    Standaard

    Op de headstock na vind ik em best wel tof.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 augustus 2006
    Locatie
    Hong Kong
    Berichten
    2.971

    Standaard

    Idd leuk gedaan man, maar die hals is idd een misser...
    Maar ook zo verholpen!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Jammer van die headstock, dat maakt hem NIET af. Maar de body is helemaal mooi !

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Babylon
    Berichten
    55.858

    Standaard

    Ik vind de headstock prima te doen.

  7. #7

    Standaard

    De headstock is inderdaad jammer. Maar dit was een gitaar van 40 euro, die ik gebruikt heb voor dit project. Ik heb er zo'n 80 euro ingestoken aan onderdelen enz. Op de headstock na vind ik 'm voor een eerste poging zeer goed gelukt.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    en hoe zit het met die Audi, is die ook van jouw ?

    Body is leuk geworden, en om de rest maar te volgen, de heastock is een dikke vette no-go wat mij betreft

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top