-
John Mayer/Jimi Hendrix REPLICA Strat
Als groot fan van John Mayer heb ik een poging gewaagd één van zijn 300 gitaren na te maken. Jimi Hendrix gebruikte de zogenaamde Monterey Pop op het Montery Festival in 1967.
Ziehier mijn zelfbouw-project ;-) :
http://www.flickr.com/photos/61166476@N08/8961716357/
http://www.flickr.com/photos/6116647...n/photostream/
-
Zet er eens een normale strathals op. Dit ziet er niet uit. Verder wel leuk vingerverfwerk hoor.
-
Op de headstock na vind ik em best wel tof.
-
Idd leuk gedaan man, maar die hals is idd een misser...
Maar ook zo verholpen!
-
Jammer van die headstock, dat maakt hem NIET af. Maar de body is helemaal mooi !
-
Ik vind de headstock prima te doen.
-
De headstock is inderdaad jammer. Maar dit was een gitaar van 40 euro, die ik gebruikt heb voor dit project. Ik heb er zo'n 80 euro ingestoken aan onderdelen enz. Op de headstock na vind ik 'm voor een eerste poging zeer goed gelukt.
-
en hoe zit het met die Audi, is die ook van jouw ? 
Body is leuk geworden, en om de rest maar te volgen, de heastock is een dikke vette no-go wat mij betreft
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers