-
John Mayer/Jimi Hendrix REPLICA Strat
Als groot fan van John Mayer heb ik een poging gewaagd één van zijn 300 gitaren na te maken. Jimi Hendrix gebruikte de zogenaamde Monterey Pop op het Montery Festival in 1967.
Ziehier mijn zelfbouw-project ;-) :
http://www.flickr.com/photos/61166476@N08/8961716357/
http://www.flickr.com/photos/6116647...n/photostream/
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers