Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1

    Standaard van dikte schuurmachine stallen omgeving amsterdam

    Beste GNer,

    Ik kan via marktplaats een HBM cilinderschuurmachine kopen.
    Dit leek me erg fijn om hout op dikte en geschuurd te krijgen.
    Nu woon ik helaas in een klein appartement in amsterdam, dus ik kan mijn spulletjes niet erg makkelijk kwijt.

    Als er iemand is met een werkplaatsje (of berging of souterain) in de omgeving amsterdam met nog wat ruimte, dan zou ik het apparaat daar graag stallen.
    Het gaat om een aantal jaar (2-3 jaar) daarna zijn we van plan te gaan verhuizen, en dan kan ik zelf weer kwijt.
    Diegene bij wie die staat kan hem dan ook gebruiken.
    Ik zal er niet vaak gebruik van maken, maar een paar 2-3 keer per jaar misschien.

    just let me know!

    Groet Aram

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Is het dan niet gemakkelijker en simpeler om te leren schaven met een handschaaf?
    Neemt minder plaats in beslag !



    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  3. #3

    Standaard

    Schaven kan ik al, en die heb ik ook liggen, maar dit is wel snel, en nauwkeurig.
    En met gevlamd esdoorn..... Liever dan schuren op dikte. Lijkt me ook wel weer wat nauwkeuriger.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Aramvroling, op zich kan het wel bij mij, ik vertrek volgende week alleen voor 3 maanden naar Schotland. Er is dan wel iemand thuis, ik zal het er met haar over hebben. Stuur me ff een pm met je telefoonnr..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  5. #5

    Standaard

    Neem eens contact op met de jongens van KRUX Amsterdam. Die hebben een houtwerkplaats maar deze volgens mij nog niet. Daar moet wel een dealtje meet te maken zijn denk ik, er van uitgaande dat je het niet erg vind dat hij ook door de eigenaren van de stalling wordt gebruikt. http://kruxamsterdam.tumblr.com/

  6. #6

    Standaard

    Helaas gaat de deal voor mij niet door...
    Financiele terugslag.
    Dus toch maar eens kijken of ik dat netjes met een schaaf op een shooting board redt.

    Maar voor degenen die wel interesse hebben:
    http://link.marktplaats.nl/676316243

    Groetjes Aram

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Oosthuizen
    Berichten
    1.813

    Standaard

    Laat ik nu net op zoek zijn naar zo'n ding.
    Ik heb al contact met hem opgenomen,
    bedankt voor de tip man.
    Als je eens een keer dat topje wilt schuren, kom maar langs. Altijd goed

    edit.
    Dit is het oudere model van de HBM MS 3140.
    Maximale schuurbreedte: 410 mm. (realistisch 400mm)
    Diameter van de schuurrol: 130 mm.
    Maximale doorvoer: 130 mm.
    Motorvermogen: 1100 Wat. ( 1,5 Pk ) (tegenwoordig 1500 Watt 2PK)
    Tegenwoordig geleverd met gesloten onderkast voor opslag.

    Daar moet je een heel topje van een klassieke gitaar net door kunnen voeren.
    En hij staat nu bij mij in de schuur.
    Laatst gewijzigd door grizzly; 29 mei 2013 om 22:29
    Religion is the root of all evil (Richard Dawkins)

    Mijn Snake gitaar getest
    Mijn akoestische getest

  8. #8

    Standaard

    Hoi Grizzly,

    misschien houd ik je er wel een keer aan en kom ik een setje op dikte schuren.

    groet Aram

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2007
    Locatie
    Oosthuizen
    Berichten
    1.813

    Standaard

    Altijd goed Aram,
    Van harte welkom.

    Groet
    Koen
    Religion is the root of all evil (Richard Dawkins)

    Mijn Snake gitaar getest
    Mijn akoestische getest

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top