Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 466 van 593 EersteEerste ... 366416456464465466467468476516566 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.651 t/m 4.660 van 5928
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    ok, bedankt. Zit er nog verschil in lengte bij diverse stratocaster tremolo's? er staat verder niet bij hoe lang ie is.... aangezien die op de sonic blue zit ook wat langer is. Het gaat wel maar ik speel heel veel met de tremolo in de hand ala Jeff Beck en dan kan het van belang zijn. Ook ben ik die andere zo gewend natuurlijk.
    Je zou hem ook iets kunnen inkorten, maar ik zou niet proberen om er een knik in te maken. Ben bang dat hij dan breekt(?).

Senior Member

Standaard

Al vaker gepost, maar omdat ie zo mooi is.

De lak op de toets bladdert trouwens wel behoorlijk af, en bij elke snaren wissel krab ik er met een schilmesje voorzichtig steeds meer lak af, die gewoon los zit.
    Vermoedelijk is het hout in de fabriek niet goed voorbewerkt, en/of hebben ze geen goede lak gebruikt?

Ik denk wel dat ik hem 's wegbreng om de toets eens helemaal onderhanden te nemen, want je merkt het wel een beetje tijdens het spelen, wat toch enigszins afleidt.

Senior Member

Standaard

Mooi hoor ik heb dan ook een voorkeur voor een maple toets.

Kun je die toets niet met een hele fijne korrel glad schuren? Heb je de gitaar nieuw gekocht? dan zou ik er mee terug gaan.
    Anders kun je het zelf wat schuren, trouwens je krijgt nu wel sneller een mooie echt reliek op de toets.

Senior Member

Standaard

Ik heb 'm 2e hands gekocht, wel bij een gitaarzaak, zo'n 5 jaar geleden..
    Toen was er ook al wat lak van de toets, maar ik heb me er nooit zo druk om gemaakt.
    Ik vind een ongelakte toets eigenlijk veel mooier.
    Welke korrel zou ik moeten gebruiken als ik hem zou schuren?

Senior Member

Standaard

Daar durf ik je niet echt advies over te geven, heb daar niet zo veel verstand van.
    Denk in ieder geval vanaf korrel 800. Je kan het ook eens proberen of je het ook kan doen met fijn staalwol, dan wel je elementen afplakken. Voor het metaalstof dat word aangetrokken door de elementen.

Standaard

Misschien is dit tegen de regels in dat geval sorry, mods, verwijder het dan maar. Maar mocht iemand een custom shop strat hebben en hem willen ruilen, neem aub contact met me op.
    Laatst gewijzigd door lespaulnmarshall; 3 juni 2013 om 18:09

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Misschien is dit tegen de regels in dat geval sorry, mods, verwijder het dan maar. Maar mocht iemand een custom shop strat hebben en hem willen ruilen, neem aub contact met me op.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarnet rules
    Particuliere verkoop hoort niet op het forum, daarvoor hebben we een aparte site: www.gitaarmarkt.nl. Het plaatsen van je aangeboden waar in je signature wordt getolereerd, zolang je je niet in discussies mengt met als enig doel om je spullen te kunnen verkopen. Van diegenen met een commercieel belang wordt een objectieve opstelling verwacht. Het gebruik van het forum voor commerciele doeleinden is niet toegestaan; in de volgende gevallen kan een moderator besluiten op te treden:
    http://www.gitaarnet.nl/faq.php?faq=..._item_regels3a

Dus.........
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Bedankt voor de link, ik ken de site, maar kan op een of andere rare manier niet inloggen... Wel om te reageren op advertenties maar niet om iets te plaatsen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Bedankt voor de link, ik ken de site, maar kan op een of andere rare manier niet inloggen... Wel om te reageren op advertenties maar niet om iets te plaatsen.
    Gitaarmarkt is een ander account als je gitaarnet account.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Dat weet ik. Hij werkt trowens weer gewoon nu. Gister en vanmiddag deed hij het alleen niet

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten