Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 128 van 169 EersteEerste ... 2878118126127128129130138 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.271 t/m 1.280 van 1686

Standaard

Is geen echte; staat erbij, volgens #183.

Dumble zijn leuke amps!! Erg leuke amps zelfs! Ik moet wel zeggen dat de sound erg bepaald wordt op de manier waarop de amp in elkaar zit..... en Dumbles zijn erg 'moeilijk' om echt goed te krijgen . Je moet echt weten wat je moet doen.........

Ik heb er een die gemaakt is door iemand die heel dicht bij het (echte) vuur zit. En damn, die is echt zo vreselijk te gek!!
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Standaard

Edit: laat maar, sufferd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur Bekijk bericht
    Is geen echte; staat erbij, volgens #183.

Dumble zijn leuke amps!! Erg leuke amps zelfs! Ik moet wel zeggen dat de sound erg bepaald wordt op de manier waarop de amp in elkaar zit..... en Dumbles zijn erg 'moeilijk' om echt goed te krijgen . Je moet echt weten wat je moet doen.........

Ik heb er een die gemaakt is door iemand die heel dicht bij het (echte) vuur zit. En damn, die is echt zo vreselijk te gek!!
    Wat wordt er dan precies bedoeld met 'volgens #183'?

Senior Member

Standaard

Hoe weet je dat hij nep is? Hij lijkt toch echt op de Dumble van deze man: http://www.youtube.com/user/teleman52?feature=watch (FF scrollen, videos zijn een jaar geleden gepost: zoals deze http://youtu.be/SHhCyohT19o)
    Als het volgens Dumble zelf, nummer 183 is, dan is het nogal wat waard (mits aantoonbaar origineel uiteraard).
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lespaulnmarshall Bekijk bericht
    Wat wordt er dan precies bedoeld met 'volgens #183'?
    Het volgnummer.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Hoe weet je dat hij nep is? Hij lijkt toch echt op de Dumble van deze man: http://www.youtube.com/user/teleman52?feature=watch (FF scrollen, videos zijn een jaar geleden gepost: zoals deze http://youtu.be/SHhCyohT19o)
    Als het volgens Dumble zelf, nummer 183 is, dan is het nogal wat waard (mits aantoonbaar origineel uiteraard).
    1. Een echte wordt echt niet op marktplaats aangeboden.
    2. Een echte is zo'n 40.000 euro waard.
    3. Een echte heeft geen mercury mag transformers.
    4. 183 is al geproduceerd en ziet er beduidend ouder uit.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.

Senior Member

Standaard

Dumble produceert toch al jaren niks meer? Meen ik tenminste ergens gelezen te hebben.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Ouderdom zegt vrij weinig, ik ga er van uit dat de meeste mensen deze amps zeer goed bewaren en opslaan. MM trafo's is vreemd, misschien ooit een issue gehad en dat de trafo vervangen moest worden?

Blijft vrij weinig info voor een amp die mogelijk duizenden euro's waard is. Marktplaats is in nederland de grootste kwa 2dehands spullen dus imo niet zo'n rare keuze, zeker niet als je geen zin hebt in het gezeik met versturen naar het buitenland.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Hij selecteert wat klanten, heeft een flinke waslijst en ook flink wat rechtzaken. De beste man bouwt voor zo'n 10.000 tot 15.000 een versterker die meteen voor veel meer wordt doorverkocht. Is hij een beetje ziek van geworden. Daarom raffelt hij de meesten maar wat af. 'Kitty Hawk' dingetjes.
    Te Koop:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Ouderdom zegt vrij weinig, ik ga er van uit dat de meeste mensen deze amps zeer goed bewaren en opslaan. MM trafo's is vreemd, misschien ooit een issue gehad en dat de trafo vervangen moest worden?

Blijft vrij weinig info voor een amp die mogelijk duizenden euro's waard is. Marktplaats is in nederland de grootste kwa 2dehands spullen dus imo niet zo'n rare keuze, zeker niet als je geen zin hebt in het gezeik met versturen naar het buitenland.
    Hmmm los van de verschillende tolex, handvat en of suede keuzes. Gebruikte Alex ook twee verschillende jacks voor de inputs.
    Te Koop:

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten