Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 384 van 441 EersteEerste ... 284334374382383384385386394434 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.831 t/m 3.840 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Nee... Gewoon vroeger head icm cab en fx bak kiezen en de wagen in (en in mijn Saab gaat nogal wat in hoor)

MS

Senior Member

Standaard HNAD: Engl Morse

Na heeeeeeeel lang GASsen eindelijk gekocht. Had de amp al even , maar net de cab opgehaald, dus vond dat ik m nu wel mocht posten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Na heeeeeeeel lang GASsen eindelijk gekocht. Had de amp al even , maar net de cab opgehaald, dus vond dat ik m nu wel mocht posten.

Eerst gas, en dan een Duitse amp en cabinet kopen. Heb je toevallig ook een smalle donkere snor?

Senior Member

Standaard

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Mijn vier marshall en twee mesa heads op de cabs. Duidelijk geinspireerd op enerzijds Bonamassa en anderzijds Andy Timmons. Van links naar rechts, boven naar beneden.

Marshall '74 Artiste: warm, 'lush' smooth clean met een dikke rollende overdrive. Echt een 1959SLP op het tweede kanaal (qua tone) en een jtm45 op het eerste.
    Marshall 6100 '92 (geloof ik). Spreekt voor zich. Een allround werkpaard. Ik heb 'm ingesteld op clean, overdrive en distortion. Geen clean-met-rand.
    Marshall AFD100 2010. Was mijn main amp van eind 2010 tot begin 2013. Heel prettige scheur, maar wel een one trick pony: clean indraaien is een tricky verhaal.
    Marshall JMP 2203 '79. Ja, dit is 'm. Dit is de amp waar ik niet meer zonder kan. Het klote is alleen dat ie maar een tone 'tegelijk' kan, maar wat voor tone. Een warm, soepel clean, heerlijk randje erin of juist goed op z'n staart trappen en scheuren maar. Ik weet dat er een paar gasten zijn die 'm matig vinden/vonden, maar dit is 'm wel voor mij. (was ooit van LexvanDoef btw).

Mesa mark 3 blue stripe. Ouwe van Allochthomas. Dit is mijn amp voor clean en clean-met-rand. High gain is een hel op mesa marks. ik snap niet dat mensen helemaal wegglibberen van de gain van een mark. Los, flubberig en rommelig. Maar dat clean en het randje is vet en romig. Te gek met strats! Eigenlijk gebruik ik 'm echt alleen daarvoor.

Mesa triple recto red croco. Ouwe van Ieme. Ingesteld op clean met randje, overdrive en distortion. High gain bonecrushing shit doe ik allang niet meer en heb dus geen high gain monsters (meer) nodig. Ik speel het gewoon totaal niet. Hij kan 't wel met wat afstellen, maar ik heb 'm nu ingesteld zodat ie wat 'harder' moet werken (dus de toggles niet op de high gain mode, tube recto, spongy ipv bold etc etc). Vond ik vroeger verschrikkelijk, maar nu vind ik 't tof.

En dan staan de 6101 en de CMW Private paisley er dus niet op.

En wat ik meeneem naar een gig? M'n CMW. ghehe. Die past gewoon in een rugtas. Maar als ik wat groter moet, kijk ik naar waar ik die dag zin in heb, maar meestal is het een 'warme' amp en een 'felle' amp (en dat is dus veelal de 2 mesas of de mark+jmp of de mark+afd of de mark+6100, en dan heb ik ze over een rivera 212 waar ik EV 12L's in heb zitten).

Senior Member

Standaard

Die spullen van jou

Senior Member

Standaard

Eindelijk mag ik in dit topic posten, nadat ik vanmiddag via MP een Marshall JVM205h + 1960 vintage cabinet heb overgenomen. Een lang gekoesterde wens en sinds ook weer een band waarin ie goed van pas komt

Als je dan echt ontbijt op bed wil, slaap je maar in de keuken...

Standaard

Tot zover dit een stack genoemd kan worden (een proper 2x12 moet nog komen). Het is een Vox AC30CCH met een Vox Cambridge 30 gebruikt als cabinet (wegens defect chassis).
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Mesa mark 3 blue stripe. Ouwe van Allochthomas. Dit is mijn amp voor clean en clean-met-rand. High gain is een hel op mesa marks. ik snap niet dat mensen helemaal wegglibberen van de gain van een mark. Los, flubberig en rommelig. Maar dat clean en het randje is vet en romig. Te gek met strats! Eigenlijk gebruik ik 'm echt alleen daarvoor.
    psssssssssst

Toch grappig dat je hem voor clean met een randje gebruikt. Tis trouwens een green stripe
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ook met pedaal vind ik m niet lekker

Green, true. Ik vergeet het áltijd.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten