BTW + als ik moet gokken , dan heb je de importschakelaar, want dat is de enige met 8 lipjes op een rij. Jouw 9e lipje hangt elders aan de schakelaar en die is voor massa.
![]()
BTW + als ik moet gokken , dan heb je de importschakelaar, want dat is de enige met 8 lipjes op een rij. Jouw 9e lipje hangt elders aan de schakelaar en die is voor massa.
![]()
147-c Guitars
Thanks J.
Ik ben nog eens stevig aan het googlen geslagen en ik heb dit schema gevonden mét exact de schakelaar die ik gebruik. Ik zal het schema dat ik al had en deze eens even printen en naast elkaar leggen. Misschien kom ik er zo wel uit. Zo niet dan hoop ik nog eens van jouw expertise gebruik te mogen maken
![]()
Ike, vergelijk hem gewoon met de fender switch. In het schema zie je van 4 links, 4 rechts en een draadje dat links en rechts verbind. Dat is bij jouw schakelaar 4 en 5.
Werk heel systematisch ieder draadje een voor een af en het moet goed komen.
147-c Guitars
Thanks voor al jullie input mannen
Met bovenstaand (foto)schema kom ik er wel uit. Da's zelfs voor een anelectrobeet als ik te volgen
Ik moet alleen een kleine wijziging in de aansluiting van de tone pots maken maar dat zal geen probemen geven.
Zal jullie laten weten hoe het afloopt .....
Nog even iets anders: Weet iemand welke maat inbus Fender gebruikt voor de truss rod? Ik heb het gevoel dat de maat net tussen twee van mijn "normale" inbussleutels in zit.
Voor mijn gevoel zit er een soort dual action truss rod in de nek. Kan dit kloppen?
"Alles" gesoldeerd, volgens schema, en daarna even proefdraaien. Goed geluid maar de volumeknop doet niks. Dus de slagplaat er weer af en nogmaals alles nalopen. Vergeten om de ene lip van de volumepot aan aarde te solderen
Dus, draadje aangebracht, opnieuw proefdraaien en alles werkt
Hierna alles vastgezet, de truss rod nog een tik gegeven, de zaak geïntoneerd en hij is weer klaar voor een reis naar Arnhem
![]()
hola! Smakelijk stratje
Nice!!!!![]()
Favorieten/bladwijzers