Leeft die man nog, die moet zo langzaam aan toch hoog bejaard zijn..?
Gut '65, dat valt nog reuze mee ook.
Leeft die man nog, die moet zo langzaam aan toch hoog bejaard zijn..?
Gut '65, dat valt nog reuze mee ook.
Ik ben absoluut geen GnR of slash fan, maar ik krijg altijd weer kippenvel van de eindsolo van November rain........ Geniaal!!
Houden jullie er rekening mee, dat de meeste van jullie straks gewoon groenteboer worden.....
De beste man verdient een hele dikke boterham met muziek maken, en de meeste van ons zijn het er wel over eens dat hij een behoorlijke bijdrage aan het rockfront heeft geleverd, zonder ooit echt vernieuwend te zijn geweest, IMHO.
En natuurlijk spelen de meeste van jullie veel beter, zelfs met een hoed op, beetje jammer alleen dat de rest van de wereld het nooit zal horen.
Laatst gewijzigd door Dutch66; 30 mei 2013 om 10:58
Je zou die gitaar maar in je bezit hebben. Ik denk dat hij er wel wat voor over heeft om hem terug te krijgen.
Kom ook eens op mijn site kijken: Gitaar leren spelen
Dan zul je wel ergens tussen de 100.000 en 150.000 op je rekening bijgeschreven zien worden. Moet toch denken aan het verhaal van Perry. Hij had via via een geliefde gitaar van Joe Perry gekregen. Die heeft hij hem jaren niet willen teruggeven/verkopen. Toen Joe Perry 50 werd, was niet lang te voren de hoed van Slash gestolen (die hij zelf trouwens ook gejat heeft uit de winkel). Slash gaf Perry voor die 50ste verjaardag zijn gitaar terug. Niet veel later kreeg hij zijn hoed terug. Ik heb hem in een interview wel eens horen zeggen karma, over dat moment.
Ik hoop voor hem dat hij hem terug krijgt, maar je zult zien dat die gitaar nu net bij iemand is die er gewoon op wil spelen en geen interesse in geld heeft.
serial #70854 is niet een standard serie nummer, lijkt mij een historic reissue. Ik dacht dat de goldtop en zwarte lp die slash gebruikte standards waren... En was er in 1989 al een customshop/ historic reeks?
Ik heb de dvd van Tokyo er even bijgepakt en t lijkt er idd wel op dat dat een hele vroege historic reissue is. Met alnicopro pickups.
En ik ken t gevoel van slash, zo heb ik van m'n eerste vakantiebaantje een lp Custom gekocht en deze (stom stom stom) verkocht, via via via is hij uiteindelijk bij Orpheo terecht gekomen. Orpheo heeft em een tijdje gehad en daarna is ie door een ruil met m'n prs weer bij mij terug gekomen, zo blij als een kind met allemaal o ja momentjes! Helaas zijn de vorige eigenaren niet zo lief geweest voor m'n Custom en waren de pickups en tuners niet meer origineel, maar na wat liefde van Eric Smitty van smittyguitars speel ik er weer op!!
Favorieten/bladwijzers