Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 371 van 866 EersteEerste ... 271321361369370371372373381421471 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.701 t/m 3.710 van 8652

Standaard

Precies
    Het is niet meer dan 1 weerstandje doorknippen, haalt wat gain weg maar je krijgt er een hoop helderheid en volume voor terug. Het is eigenlijk nauwelijks een mod te noemen maar ach, ik vond hem naderhand beter klinken dus dan is het goed toch?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kassie Bekijk bericht
    Met een pp2 plus hang je al als je 2 pedaaltjes 18 volt wil voeden. Dan ben je de helft van je uitgangen al kwijt. Als je 12 volt wil dan blijft dat gewoon geïsoleerd in tegenstelling tot de PP. (handig voor bv Tc Electronic Nova spul)
    Voor de geinteresseerde: 24V kan zelfs, de oude Q-tron gebruikt 2 maal 12 V met zo'n parallelkabel (enkele uitgangen van de PP2 zijn 9 of 12V te schakelen). Idd, je bent wel meteen een uitgang extra kwijt. Treft nou net dat ik eigenlijk een uitgang nodig heb... of moet ik dan toch maar een pedaaltje de deur uitgooien..? ;-)

Uit interesse de site van Voodoo aangeklikt. Behold.. de Voodoo PP 4x4 en nog groter, de Mondo!!! (of loop ik achter)

http://www.voodoolab.com/pedalpower_4x4.htm
    Laatst gewijzigd door EBOUE; 28 mei 2013 om 20:18
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Korte vraag, kan je op z'n voeding ook zo'n polariteit-omdraai-snoertje gebruiken? Ik bedoel dus 1 uitgang op omgekeerde polariteit en de rest normaal.

Standaard

Ik zie niet in waarom niet, in feite kun je elke uitgang als een aparte voeding beschouwen als ze geïsoleerd zijn. Let wel, ik heb zelf niet zo'n ding dus spreek niet uit ervaring.

Senior Member

Standaard

zeker wordt er standaard zelfs bijgeleverd bij de CAE. Dus de buitenkant positief naar binnenkant positief. Je kunt ook zo'n draadje zelf solderen trouwens.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Senior Member

Standaard

Zit ook bij Voodoo Lab als ik me niet vergis. Er wordt een pakket snoertjes bijgeleverd

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Zit ook bij Voodoo Lab als ik me niet vergis. Er wordt een pakket snoertjes bijgeleverd
    Correct, als ik me niet vergis één zwarte stekker, en één rode stekker aan hetzelfde touwtje.

Bij de CAE heb je te maken met stereokabeltjes en dan zie je duidelijk + en -. Altijd even meten met een multimeter.
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Heb ze toevallig wel eens naast elkaar gehad, een goeie maat van mij heeft een gewone RAT. Ik vond de Dirty Rat wat meer fuzzy, wolliger maar het scheelde niet veel. Let wel, beide pedalen hadden toen al de Ruetz mod ondergaan.
    Vraagje: werkt dat ook (en op dezelfde wijze) op een Rat 2?

Senior Member

Standaard

Overigens is de PP2 een van de beste aankopen van mijn pedalboard geweest. Weg ruis en interactie, zo stil dat het werd.. yes!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swaag Bekijk bericht
    Vraagje: werkt dat ook (en op dezelfde wijze) op een Rat 2?
    Ja hoor, je moet alleen, afhankelijk, van het bouwjaar van je RAT even zoeken naar waar het weerstandje zit. En natuurlijk altijd even dubbelchecken of het ook echt een 47 ohm is die je doorknipt, is te herleiden aan de kleurcode.
    http://www.diyguitaramp.com/rat.html

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten