staat hem goed vooral die roze Hello Kitty....
Ik vind hem ook leuker zonder die eeuwige grafhoed.
staat hem goed vooral die roze Hello Kitty....
Ik vind hem ook leuker zonder die eeuwige grafhoed.
slash? speeld toch de solo's bij metallica?
de jaloezie druipt wel van sommige comments af he :P Bedoel, ik vind het ook niet de beste gitarist of muzikant ter wereld, maar zijn er hier op dit forum mensen die hun handtekening op zo ontzettend veel meesterwerken in de hardrock hebben gezet? Die solo's zijn dan misschien niet zo ontzettend lastig om te spelen, je moet ze wel nog even verzinnen. Of in het geval van Slash, uit de hoge hoed toveren.
Wou dat ik zo ontzettend veel had bereikt in de muziek. Daar zou ik trots op zijn en iets zegt me dat zelfs de grootste slash-hater daar zijn petje voor af moet doen. Verder is het net een mens. Zo met dat hechten aan een voor hem bijzondere gitaar.
absoluut mee eens.
+1
Solo van Sweet Child o' mine is een van de redenen/"triggers" waarom ik (terug) gitaar ben beginnen spelen.
Denis
Ja toch... ik denk dat iedereen die zo rond 1980 geboren is en interesse had in de gitaar en rock op enig moment Slash is geweest. Op de slaapkamer. Met een prullenbak omgekeerd op het hoofd. Ik wel in elk geval![]()
Ik ben zelfs gitaar gaan spelen door hem, toen ik het intro hoorde van sweet child o mine dacht dat moet ik leren. Nu speel ik niet zo veel gnr meer maar meer blues, maar toch. Grote inspiratie voor mij.
Favorieten/bladwijzers