Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 67
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Slash heeft wereldhits geschreven dus is hij een legendarische gitarist voor velen. De man vind ik sympathiek dus ik gun hem z'n roem. Ik vind hem een goed liedjes schrijver die herkenbare riffs heeft bedacht. Niks mis mee toch?
    Nog nooit van de man of vrouw gehoord....
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

Senior Member

Standaard

Tja als je wereld Status Quo is...

Poedel met begrafenisondernemers hoedje op, seconde 0.05! Of makkelijker gewoon de dude die je in de linkfoto ziet...

MS

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door c0b alexi Bekijk bericht
    Als hij nu eens beter zou beginnen spelen door die goldtop verdient hij deze zeker terug maar ik vrees dat hij altijd ruk gaat blijven klinken...
    De meest overschattige gitarist ooit die slash!
    Dat dacht ik ook, totdat ik oude bootleg-opnames hoorde.... Toen was ik wel even stil.
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Hopelijk vindt kingpin8 hem niet eerst!

Standaard

Ooh die naam heb ik spijtig genoeg in 2007 gekozen en kort daarna zag ik alexi in het...ben ben letterlijk na 3 nummers gaan lopen. Zijn stem en gitaarspel is VERSCHRIKKELIJK! Maar aan mijn naam kan ik niet veel doen he

En slash klinkt live verschrikkelijk. Snaren benden kan hij niet en een gibson verdient hij niet.
    Epiphone daarintegen...
    Laatst gewijzigd door YannickH; 25 mei 2013 om 20:29
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Senior Member

Standaard

Het beste werk van Slash vind ik nog steeds z'n "Ain't life grand" plaat. Wat een gave riffs staan daar op ... en die zanger!!!

Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.

Senior Member

Standaard

Oje een Slash bash?

Ik snap de opwinding niet, de beste man wil gewoon zijn gitaar terug vanwege sentimentele overwegingen, ik zie daar niets verkeerds in.
    Of Slash nu een goede of slechte gitarist is?, ik houdt niet van zijn stijl, maar hij kan een heel aardig stukje spelen, daarnaast heeft die zijn eigen unieke sound en heeft die vele bekende en onvergetelijke riffs en solo's op zijn naam staan en dan ben je in mijn ogen wel een groot muzikant.

En hij is niet de eerste bekende gitarist die zijn gitaar terug wil, want de gitarist van REM heeft een beloning uitgeloofd van $ 100.000,00 aan degene die zijn Rickenbacker gitaar terug brengt die hij veelvuldig in de beginperiode van REM voor concerten en opnames is gebruikt en die op een gegeven moment is gestolen

Moderator

Standaard

Het gaat hier over een gitaar. Slash afzeiken kun je in het subforum Bands/Artiesten.

Overigens, naamsveranderingen kunnen worden aangevraagd via info@gitaarnet.nl

Standaard

Oke dat ga ik meteen doen. Dat wist ik niet.
    En nog ff iets, ik heb niets tegen guns n roses zelf he. Ze hebben fantastische nummers!
    Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
    Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten