Let wel dat het een CE is en geen CU. Bolt on neck dus.
Let wel dat het een CE is en geen CU. Bolt on neck dus.
Goeie gitaar die CEtjes heb hem zelf ook gehad maar kon niet aan de wide thin hals wennen. Voor die prijs een koopje met hele lekkere elementen de vintage bass en vintage teble. Voor die prijs heb je ook een duurdere prs se die echt minder is qua hout, hardware en sound.
Ik had laatst om foto's gevraagd van die PRS want ik had serieuze belangstelling. Het fingerboard zag er verre van fris uit, er leek hier en daar kringen (van water?) op te zitten en het leek of er al aardig wat hout op de toets was weggespeeld m.a.w. het leek alsof er kuitjes in zaten. Ik heb er maar vanaf gezien.
Kan vet geweest zijn lijkt me stug dat rosewood wegslijt, het eerste slijten de frets. Kwestie van schoonmaken en dan is die toets weer gaaf. Die kringen kunnen vet zijn heb ik met m'n rosewood toetsen ook gewoon schoonmaken met fretboard conditioner en een licht schuursponsje.
Palissander slijt echt wel weg hoor. Op mijn Fender Lead zitten er op het stuk toets van de topkam tot om en nabij de zevende fret echt kuilen in het hout.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Het leven heeft geen zin.
Maar ik toevallig wel.
Maarten van Roozendaal.
Favorieten/bladwijzers