Ik heb nog even gekeken maar hier ligt ie niet.
Ik heb nog even gekeken maar hier ligt ie niet.
Kan zijn dattie hier geweest is.
Maar ik ben een slet voor lamsrackjes op de houtgrill en mahonie gloeit toevallig lang en heet na. Dus LP's blijven hier nooit zo lang. Die worden gebruikt waar ze het best geschikt voor zijn. Burn Gibson burn.
„…were you born that stupid? Or did you have to study?“
— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky
Even het nummer gecheckt, maar nee ik heb hem ook niet.
Je weet het maar nooit met die ouwe rockers, voor het zelfde geld..hè
![]()
Als hij nu eens beter zou beginnen spelen door die goldtop verdient hij deze zeker terug maar ik vrees dat hij altijd ruk gaat blijven klinken...
De meest overschattige gitarist ooit die slash!
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Als ik die handtekening zo zie, gokje Frampton.
En ik vermoed dat het een bijzondere dienst is geweest.
Te Koop:
Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
Gevraagd: Delay, Chorus
Het beste wat jij kan is je Nickname noemen naar ongeveer de meest overschatte sloppy dronkelap snarenplukker in Metalland
Slash, Appetite for Destruction, en jaaaaaa Stradlin maakte een hoop nummers whatever. Solo's die je neuriet als je sterft.
Tja kleine kans, ze moet nog bestaan, de eigenaar moet het bericht lezen én zijn serial checken én ze tenslotte terug willen verkopen.
MS
Slash heeft wereldhits geschreven dus is hij een legendarische gitarist voor velen. De man vind ik sympathiek dus ik gun hem z'n roem. Ik vind hem een goed liedjes schrijver die herkenbare riffs heeft bedacht. Niks mis mee toch?
Favorieten/bladwijzers