Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin_ Bekijk bericht
Nou vooruit, dan post ik alsnog de opmerking die mij laatst al te binnen schoot. Je wilt open en eerlijk overkomen, waarvoor hulde. Normaal zou ik echter niet snel op een site reageren of bestellen waarop geen vestigingsadres is te vinden. Bij inruil zal je die sowieso moeten geven, maar als ik iets bestel wil ik wel het idee hebben nog ergens naar toe te kunnen gaan, mocht ik na enige tijd nog niks hebben ontvangen.
edit: ik ga er van uit dat dit een bewuste keuze is.
Ik snap je punt volkomen; maar ik heb inderdaad bewust gekozen om mijn (thuis)adres niet te vermelden. Gezien ik (nog? ) geen 'fysieke' winkel heb wil ik voorkomen dat mensen ongenodigd op de stoep staan; ik ben immers overdag ook aan het werk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
Hou je er ook rekening mee dat je wel eens als "heler" gebruikt gaat worden? Hoe wil je dat aan gaan pakken "als bedrijf zijnde"?
Goede opmerking; uiteraard hou ik fora in de gaten rondom gestolen goederen en krab ik wel even achter m'n oren als er een compleet pedalboard wordt aangeboden oid. Maar uiteindelijk denk ik dat het zeer lastig is te controleren is... Initiatieven zoals stopheling.nl werken niet met dit spullen.