Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Gas Veilige tweedehands effecten webshop

Beste leden,

Ik heb de laatste jaren een flink aantal gitaareffecten gehad, omdat het leuk is om weer met een andere sound te gaan spelen. Die heb ik voornamelijk via tweedehands internetpagina's gekocht, en helaas kwam het dan ook wel eens voor dat ik niet-werkende, of helemaal geen effect pedalen kreeg op gestuurd.
    Dat is de reden dat ik www.guitarfx.nl ben begonnen. Een veilige plek waar je je oude pedaal kwijt kan en/of een andere kunt kopen. Ik wil, zodra ik tijd heb, ook reviews & geluidsamples per pedaal gaan toevoegen. Ook heb ik wel de nodige technische kennis over elektronica en zal wat documentatie toe gaan voegen zodat ook de beginner een idee krijgt wat er te koop is, of weet wat bepaalde termen in houden.
    (Negatieve) feedback op het idee, de website of andere zaken zijn ten zeerste welkom! Schroom dus niet om te replyen...

Senior Member

Standaard

Je hoofdmenu doet het niet: zodra ik iets uit het 'Assortiment' wil kiezen wordt 'Contact' actief.

http://awesomescreenshot.com/0541b032b7

Senior Member

Standaard

Oja: "gitaareffecten" is 1 woord, net als "gitaareffectpedalen".

Standaard

Bedankt Harold, ik heb de site uitgebreid in FireFox en Chrome getest, maar niet in Internet Explorer. Heb nu de menu-balk even snel gefixt. Ik zie dat er nog wel iets meer werk aan de winkel is met IE. De taalfouten haal ik zsm eruit!

Senior Member

Standaard

Menu werkt weer! En voor de goede orde: ik gebruik Chrome.

IE ... bah

Standaard

De fading naar een volgende afbeelding gaat wel erg sloom, probeer hier maar eens van image 1 naar image 2 te gaan. Daarnaast verspringt de boel nogal naargelang het aantal pedalen/of geen pedalen.

Senior Member

Standaard

Nou vooruit, dan post ik alsnog de opmerking die mij laatst al te binnen schoot. Je wilt open en eerlijk overkomen, waarvoor hulde. Normaal zou ik echter niet snel op een site reageren of bestellen waarop geen vestigingsadres is te vinden. Bij inruil zal je die sowieso moeten geven, maar als ik iets bestel wil ik wel het idee hebben nog ergens naar toe te kunnen gaan, mocht ik na enige tijd nog niks hebben ontvangen.
    edit: ik ga er van uit dat dit een bewuste keuze is.
    Laatst gewijzigd door Martin_; 22 mei 2013 om 19:37

Senior Member

Standaard

Hou je er ook rekening mee dat je wel eens als "heler" gebruikt gaat worden? Hoe wil je dat aan gaan pakken "als bedrijf zijnde"?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martin_ Bekijk bericht
    Nou vooruit, dan post ik alsnog de opmerking die mij laatst al te binnen schoot. Je wilt open en eerlijk overkomen, waarvoor hulde. Normaal zou ik echter niet snel op een site reageren of bestellen waarop geen vestigingsadres is te vinden. Bij inruil zal je die sowieso moeten geven, maar als ik iets bestel wil ik wel het idee hebben nog ergens naar toe te kunnen gaan, mocht ik na enige tijd nog niks hebben ontvangen.
    edit: ik ga er van uit dat dit een bewuste keuze is.
    Ik snap je punt volkomen; maar ik heb inderdaad bewust gekozen om mijn (thuis)adres niet te vermelden. Gezien ik (nog? ) geen 'fysieke' winkel heb wil ik voorkomen dat mensen ongenodigd op de stoep staan; ik ben immers overdag ook aan het werk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Hou je er ook rekening mee dat je wel eens als "heler" gebruikt gaat worden? Hoe wil je dat aan gaan pakken "als bedrijf zijnde"?
    Goede opmerking; uiteraard hou ik fora in de gaten rondom gestolen goederen en krab ik wel even achter m'n oren als er een compleet pedalboard wordt aangeboden oid. Maar uiteindelijk denk ik dat het zeer lastig is te controleren is... Initiatieven zoals stopheling.nl werken niet met dit spullen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GuitarL91 Bekijk bericht
    De fading naar een volgende afbeelding gaat wel erg sloom, probeer hier maar eens van image 1 naar image 2 te gaan. Daarnaast verspringt de boel nogal naargelang het aantal pedalen/of geen pedalen.
    Inderdaad, het was tikkeltje log. Aangepast!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten