Nice!Ziet er leuk en interessant uit!
Nice!Ziet er leuk en interessant uit!
1988 Kramer Striker 600ST
2009 Epiphone '66 Wilshire
1974 Tokai CE-150
Mr Fingers, dankje (en ggrrrrrr) voor deze informatie. Ik heb hem deze zaterdag ook gezien en gehoord. Maar ik heb mijn centjes kunnen houden. Wat een moeilijk moment. Ik heb een vermoeden dat deze er uiteindelijk wel bij komt. Wat een prachtding !
Veel plezier er mee !
After all is said and done. More is said than done.
Gefeliciteerd! Erg mooie gitaar, ik zou het er ook wel mee kunnen. maar dat moet ik maar niet te hard zeggen, straks koop ik er nog een...
Ik had nog nooit zo stil gestaan bij het verschil tussen spider en biscuit cone, wist alleen dat de tricone echt heel anders klinkt. Is het nog eens leerzaam ook. Geniet van de gitaar! Bij welke tv sessie gaat ze te zien zijn? Dan heb ik ook nog eens een excuus om de beeldbuis in te schakelen.
Hè die had ik gemist!!
Zeer mooie gitaar,en klinkt goed.. En voor dat geld zeer de moeite waard.
Daar ga jij vast veel plezier aan beleven.
Groet,
Marco
Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was
Het is inderdaad leuk speelgoed, beetje een specifieke klank wel, maar nog bruikbaar genoeg voor standaard dingen.
Ik heb nu een condensormicrofoon gekocht, dus ik kan wat betere geluidsregistraties maken, moet juist nog een statief kopen, zodat ik mezelf (1.96m) niet in onmogelijke hoeken moet plooien om voor de microfoon te komen die op de tafel staat...
wat een beauty, Fingermans
die roots ri's van Gretsch zijn geweldig, zelfs de met cowboys beschilderde gitaartjes die 130 euro kosten zijn echt goed. leve China!!
dat ziet er meer dan degelijk uit voor dat geld en klinkt goed bovendien
allez, de chinezen gaan er dan toch nog geraken?
www.youtube.com/watch?v=wr_YfOv-6PE
Hier in actie, in mijn vorige groep. Heb je ineens een idee welke tronie bij deze account hoort.
Favorieten/bladwijzers